کد خبر : 1731381 | 25 دی 1399 ساعت 12:36 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب داور معروف به اظهارات جنجالی کلوپ

مارک کلاتنبرگ، داور معروف انگلیسی که تا چند سال پیش در لیگ برتر نیز قضاوت می‌کرد به صحبت‌های یورگن کلوپ علیه منچستریونایتد واکنش نشان داد.

واکنش جالب داور معروف به اظهارات جنجالی کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بعد از شکست لیورپول در خانه ساوتهمپتون بود که یورگن کلوپ از قضاوت در آن مسابقه بسیار عصبانی به نظر می رسید و در واقع معتقد بود که داور باید به خاطر خطای بازیکن حریف روی سادیو مانه برای آنها یک پنالتی اعلام می کرده است.

 

عصبانیت سرمربی آلمانی بعد از دیدار برابر ساوتهمپتون باعث شد که او به منچستر یونایتد نیز طعنه بزنند و پنالتی های اعلام شده برای این تیم طی هفته های گذشته را زیر سوال ببرد. او در این باره گفته بود: " فکر می کنم پنالتی کاملاً مشخصی روی سادیو مانه رخ داد. بلافاصله بعد از این اتفاق به سمت داور چهارم مسابقه رفتم و از او پرسیدم که آیا صحنه را مورد بررسی قرار داده یا خیر که گفت این کار را انجام داده و پنالتی نبوده است.

 

 

1560431

 

 

آندره ماینر امشب اصلا کار درستی با سادیو مانه انجام نداد. من فکر می کنم که منچستریونایتد در عرض دو سال از پنج سال حضور من در این جا بیشتر به پنالتی رسیده است. مقصر این اتفاق من هستم؟ نمی‌دانم با این حال این یک بهانه گیری نیست."

 

در همین ارتباط اکنون مارک کلاتنبرگ، داور معروف انگلیسی که تا همین چند سال پیش در لیگ برتر نیز قضاوت می‌کرد به صحبت های کلوپ واکنش نشان داده و می گوید: " اگر کلوپ اعتقاد دارد که بازیکنان منچستر یونایتد به دنبال پنالتی گرفتن هستند، باید بگویم این حرفی ریاکارانه به نظر می‌رسد چرا که بازیکنانی مثل محمد صلاح و سادیو‌ مانه به همان اندازه توانایی استفاده از این تاکتیک را دارا هستند.

 

 

1562461

 

 

شاید در زمان فرگوسن از چنین ترفندهایی برای تاثیر گذاشتن روی داوران استفاده می‌شد اما بعد از او دیگر کمتر شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. من تنها داوری به شمار می‌آید که در سال 2014 سه پنالتی در اولدترافورد به سود حریف منچستریونایتد یعنی لیورپول اعلام کردم. در آن مقطع دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد بود و نمی دانم اگر الکس فرگوسن جایش بود چه اتفاقی رخ می داد.

دیدگاه‌ها