کد خبر : 1731395 | 25 دی 1399 ساعت 14:32 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: اولتیماتوم ذوب ربطی به ما ندارد

سرمربی سایپا در نشست مطبوعاتی پیش از بازی ذوب گفت:خودمان را برای یک بازی سخت و سنگین آماده کرده‌ایم.

صادقی: اولتیماتوم ذوب ربطی به ما ندارد

به گزارش ورزش سه ، ابراهیم صادقی می‌ گوید می‌دانیم که بازی سختی داریم، چون ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب کشور است و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. 

 

وی افزود: از نتایج به دست آمده در هفته‌های قبل اصلا راضی نیستیم و می‌خواهیم جبران کنیم. در برخی از بازی‌ها می‌توانستیم برنده باشیم اما در هفته‌های گذشته فوتبال خوبی هم بازی نکردیم. آنالیز خوبی انجام داده‌ایم و امیدواریم که از این بازی، نتایج هفته‌های گذشته را جبران کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه سایپا و ذوب‌آهن رکورد تعداد تساوی‌ها را دارند، گفت: دو تیم برای برد بازی می‌کنند. در سه دیدار از بازی‌هایی که مساوی کردیم، حق‌مان برد بود و یک بازی هم دقیقه 90 گل خوردیم. سعی خواهیم کرد از تجربیات بازی‌های قبلی استفاده کنیم و برنده شویم.

 

صادقی در رابطه با اینکه گفته می‌شود به رحمان رضایی در ذوب‌آهن اولتیماتوم داده شده و این مسئله چقدر روی سایپا تأثیر خواهد داشت، گفت: این سؤال مربوط به من نمی‌شود اما این مسئله تأثیری روی ما نخواهد داشت. با بازیکنان صحبت کردیم که تمرکزمان را برای بازی حفظ کنیم.

 

وی در مورد اینکه تیمش در امر گلزنی مشکل دارد، خاطرنشان کرد: تعداد گل‌های زده ما خوب نیست اما در خلق موقعیت خوب بوده‌ایم. در این بخش تمرین خواهیم کرد اما گلزن بودن ذاتی است. سعی خواهیم کرد نقص‌مان را برطرف کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه ذوب‌آهنی‌ها به اشتباهات داوری در دیدارهای قبلی‌شان اعتراض دارند، گفت: این مسئله مربوط به کل فوتبال کشورمان می‌شود. خیلی از تیم‌ها از بحث داوری گلایه دارند اما من به سلامت داوران ایمان دارم. اشتباهات داوری وجود داشته و تیم ما هم در دو بازی اعتراض دارد. داوران ما سالم هستند اما باید قبول کنیم برخی اشتباهات به ضرر تیم‌ها به خصوص ما بوده است. امیدوارم فردا روز داوران باشد، تیم‌ها به آن چیزی که لیاقت دارند، برسند و اشتباهات داوری تأثیری در نتیجه بازی‌ها نداشته باشد.

دیدگاه‌ها