کد خبر : 1731418 | 25 دی 1399 ساعت 20:14 | 315.8K بازدید | 30 دیدگاه

گفتم اسم مرا نبرید؛ اما از عمد خواستند اذیتم کنند

ماجراى سیلی زدن هادی ساعی از زبان خودش

هادی ساعی در جریان مسابقات امروز لیگ برتر تکواندو با دبیر سازمان لیگ درگیر شد و به گفته شاهدان چند سیلی زیر گوش او زد!

ماجراى سیلی زدن هادی ساعی از زبان خودش

به گزارش "ورزش سه"، هادی ساعی که مدتی است به عنوان مدیرفنی تیم ملی با فدراسیون تکواندو همکاری می کند، در لیگ برتر این رشته به عنوان مشاور و مدیرفنی دو تیم فعالیت دارد.


قهرمان سابق تکواندو که با دو طلا و یک برنز المپیک پرافتخارترین المپین ایرانی به حساب می آید، دقایقی بعد از حضور در سالن وقتی شنید که دبیر سازمان لیگ به او خوشامدگویی کرده، ناگهان از کوره در رفت و به سمت حمله کرد. هادی ساعی بعد از نزدیک شدن به مصطفی بابایی که نام او را پشت بلندگو اعلام کرده بود، چند سیلی زیر گوش او زد. این اتفاقات و فریادهای مداوم ساعی توجه همه حاضران در سالن را به خود جلب کرد و در نهایت با وساطت برخی مسئولان این غائله ختم شد.

 

1562583


برای اطلاع از چرایی این اتفاق با هادی ساعی تماس گرفتیم. او درباره دلیل درگیر شدن با دبیر سازمان لیگ تکواندو به "ورزش سه" گفت: از سال قبل چند باری به دوستان اعلام کردم که نام مرا پشت میکروفون اعلام نکنند. من عادت ندارم به جایگاه ویژه بروم و معمولا کنار بچه ها روی سکوها می نشینم. هفته گذشته هم من از صبح در سالن بودم، اما نزدیک ظهر بود که رییس فدراسیون وارد سالن شد و من وقتی کنار او رفتم، تازه گوینده اعلام کرد که هادی ساعی هم در سالن است و به او خوشامد می گوییم. من هم به آقای پولادگر گرفتم که این عین بی احترامی است که بعد از چند ساعت نام مرا اعلام می کنند. امروز نیز دقیقا همین اتفاق افتاد. من در سالن بودم که تمجید رییس سازمان لیگ آمد و گفت که به جایگاه ویژه بروید، اما من از او تشکر کردم و گفتم که روی سکوها راحت هستم. شاید 10 بار به او تاکید کردم که نام مرا پشت بلندگو اعلام نکنند، اما بازهم دیدم بعد از نیم ساعت دبیر سازمان لیگ نام مرا گفت. به همین خاطر دیگر از کوره در رفتم.


وی افزود: با این کارها می خواهند مرا اذیت کنند. برخی در فدراسیون تکواندو ناراحت هستند که من آنجا هستم. حتی نحوه اعلام کردن نام من هم عجیب است. می گویند قهرمان تکواندوی جهان آمده، اما من پرافتخارترین ورزشکار المپیک و مدیرفنی تیم ملی هستم. به این آقا گفتم که یا مرا نمی شناسی یا از روی عمد این کار را می کنی.


مدیرفنی تیم ملی تکواندو در پایان گفت: این موضوع تنها دلیلی نبود که مرا عصبانی کرد. در هفته های اخیر اتفاقاتی در لیگ افتاده که علیه تیم هایی بوده که من در آن ها مسئولیت دارم. نایب رییس فدراسیون با خواهر من تماس گرفته که فلان بازیکن را باید در فلان وزن به میدان بفرستی. چه دلیلی دارد؟

دیدگاه‌ها