کد خبر : 1731433 | 25 دی 1399 ساعت 17:03 | 29.4K بازدید | 1 دیدگاه

فوتبال به سوسیداد بدهکار شد

اشک خیلی ها در آمد؛ باخت به بارسا ظالمانه بود

ایمانول آلگوآسیل سرمربی رئال سوسیداد تیمش را مستحق باخت به بارسا در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا نمی داند.

اشک خیلی ها در آمد؛ باخت به بارسا ظالمانه بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا توانست رئال سوسیداد را در ضربات پنالتی شکست دهد. بازی در وقت های قانونی و اضافه با تساوی 1-1 به اتمام رسید ولی مارک آندره تراشتگن گلر بارسا با مهار دو ضربه پنالتی باعث شد بارسا در نهایت برنده بازی لقب بگیرد و راهی فینال شود.

در این بازی سوسیداد در بیشتر دقایق تیم بهتر میدان بود و حملات زهردارتری را نیز روی دروازه بارسا داشت.

 

 

1562504

 

 

ایمانول سرمربی سوسیداد در پایان بازی گفت:« دیداری باورنکردنی بود و امیدوارم هواداران نسبت به نمایش تیم احساس غرور کرده باشند. من که چنین حسی به تیمم دارم. ضربات پنالتی مثل لاتاری می ماند ولی در نهایت من از تیم رضایت کامل دارم. بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و قبل از مسابقه هم گفته بودم که ما شانس اول صعود هستیم و این را در زمین نیز نشان دادم. باختیم ولی این شکست به پیشرفت ما منجر خواهد شد.»

 

سرمربی سوسیداد ادامه داد:« شکست دردناک و ظالمانه ای بود چرا که شایسته پیروزی و رفتن به فینال بودیم. در نیمه اول و در هر دو وقت اضافه تیم برتر میدان بودیم و کاری که برابر بارسا انجام دادیم، واقعا بزرگ بود. در رختکن خیلی ها گریه می کردند و خودم نیز نزدیک بود گریه کنم. فوتبال امشب به سوسیداد بدهکار شد ولی امیدوارم در فینال کوپا دل ری جبران کرده و یک جام به هواداران هدیه بدهیم(فینال سال گذشته کوپا دل ری هنوز برگزار نشده و فروردین ماه بین سوسیداد و بیلبائو به انجام خواهد رسید.)

 

 

دیدگاه‌ها