کد خبر : 1731464 | 25 دی 1399 ساعت 20:20 | 10.6K بازدید | 3 دیدگاه

اولتیماتوم به لیگ انگلیس؛ دست دادن و بغل ممنوع!

در پی ابلاغ قوانین جدید برای پیشگیری از شیوع کرونا توسط مقامات دولت انگلیس، لیگ برتر با سرمربیان و کاپیتان‌های تیم ها، جلسه‌ای اضطراری برگزار خواهد کرد.

اولتیماتوم به لیگ انگلیس؛ دست دادن و بغل ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، در پی احتمال مداخله دولت انگلیس در لیگ برتر و تعطیلی بازی ها به دلیل نادیده گرفتن پروتکل‌های تعریف شده برای مبارزه با کرونا، مقامات لیگ برتر در حال برگزاری جلساتی اضطراری با سرمربیان و کاپیتان های تیم ها هستند تا قوانین جدید را به آنها گوشزد کنند.

 

در پی موج جدیدی از همه‌گیری بیماری کرونا و افزایش تعداد مبتلایان در انگلیس و همچنین در بین بازیکنان لیگ برتر، قوانین سخت‌گیرانه جدیدی وضع و به تمام باشگاه ها ابلاغ شده است.

به بازیکنان گفته شده که باید از دست دادن و در آغوش کشیدن یکدیگر خودداری کنند. هر چند از زمان ابلاغ این پروتکل‌‎ها بازیکنانی که در لیگ برتر بازی داشته اند، بی توجه به قوانین، در شادی پس از گل به شکل معمول و دسته جمعی به خوشحالی پرداخته‌اند. شفیلدیونایتد، منچستریونایتد و منچسترسیتی از جمله باشگاه‌هایی بودند که بازیکنان‌شان به شکل معمول و بی توجه به محدودیت ها به شادی پس از گل پرداختند؛ در حالی که تعداد موارد کرونا در این باشگاه‌ها به حد اضطرار رسیده بود.

 

1562595

 

1562597

 

1562594

 

این وضعیت موجب نگرانی‌هایی در بین مقامات لیگ برتر شده است. مقامات لیگ برتر بیم آن دارند که در صورت ادامه بی توجهی بازیکنان به پروتکل‌ها و بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا، دولت انگلیس مداخله کرده و لیگ برتر را تعطیل کند.

مقامات لیگ برتر در چندین جلسه که قرار است در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شوند، با سرمربیان و کاپیتان‌های لیگ برتر اتمام حجت خواهند کرد. قرار است در این جلسات بار دیگر پروتکل‌های جدید کرونا برای ایشان توضیح داده شده و عواقب بی توجهی به این قوانین به آنها گوشزد شود.

پیش از این در روز چهارشنبه به فوتبالیست‌های لیگ برتر گفته شده بود که باید از هرگونه تماس بدنی غیرضروری با یکدیگر پرهیز کنند، اما بعد از ظهر همان روز بازیکنان منچسترسیتی پس از گل فیل فودن برابر برایتون، یکدیگر را در آغوش گرفتند.

 

دیدگاه‌ها