کد خبر : 1731470 | 25 دی 1399 ساعت 21:03 | 38.3K بازدید | 1 دیدگاه

پیشنهاد 10 میلیون یورویی الهلال به مهاجم آتالانتا

مالکان متمول الهلال که چندی پیش در پی به خدمت گیری دیگو کاستا بودند، حالا قصد دارند مهاجم آتالانتا را به خدمت بگیرند.

پیشنهاد 10 میلیون یورویی الهلال به مهاجم آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، پس از مشکلاتی که میان الخاندرو گومز وینگر و مهاجم آرژانتینی آتالانتا و سرمربی این تیم جان پیرو گاسپرینی پیش آمد، این بازیکن پس از بازی با یوونتوس و در 5 دیدار گذشته آتالانتا حتی نامش در لیست این تیم نبود و توسط سرمربی نراتزوری های برگامو از این تیم کنار گذاشته شد.


گاسپرینی پس از پیروزی مقابل بنونتو در مورد کنار گذاشتن گومز گفته بود: چند هفته پیش در مقطعی بودیم که تیم به تغییرات نیاز داشت. به مشکل خورده بودیم و باید سبک دیگری را امتحان می کردیم. گومز در مقابل این تغییرات مقاومت کرد و با این تغییرات سازگار نبود.


با اتفاقات رخ داده میان گاسپرینی و گومز، باشگاه ایتالیایی به زودی این وضعیت را حل و فصل خواهد کرد. حالا گزارش رسانه های ایتالیایی نشان می دهد که باشگاه الهلال عربستان به طور جدی به دنبال جذب پاپو گومز آرژانتینی است و البته باشگاه آتالانتا تصمیم گرفته است او را در بازار نقل و انتقالات فعلی بفروشد.


البته این نخستین پیشنهاد الهلال به گومز نیست. آنها پیش از این نیز خواستار جذب او شده بودند ولی گومز ترجیح داد امسال را در آتالانتا بماند. علاوه بر الهلال، یکتیم دیگر عربستانی نیز پیش از این در پی جذب گومز بود. النصر در نقل و انتقالات تابستانی قصد داشت گومز را به ریاض ببرد ولی این مهاجم آرژانتینی پیشنهاد نصراوی را نیز رد کرده بود.

 

1562607


به جز تیم های الهلال و النصر، این بازیکن پیشنهادهایی از باشگاه های آمریکایی و قطری نیز داشت که همه آنها را رد کرد و به دلیل آشنایی خانواده اش با جو منطقه لومباردی، ترجیح داد در ایتالیا بماند.


به گفته روزنامه گازتا دلواسپورت، الهلال آماده است تا پیشنهاد 10 میلیون یورویی خود را برای جذب الخاندرو گومز، به این بازیکن ارائه کند اما این بازیکن تاکنون هیچ گونه تایید رسمی و یا پالس مثبتی برای موافقت با این پیشنهاد را به طرف عربستانی نفرستاده است.

 


از سوی دیگر، گفته می شد که یوونتوس نیز به دنبال جذب گومز در نقل و انتقالات زمستانی است ولی سران نراتزوری برگامو ترجیح می دهند این بازیکن را به یکی از تیم های رقیبی که برای قرار گرفتن در میان 4 تیم نخست جدول رقابت دارند، نفروشند و به همین دلیل وب سایت توتو مرکاتو نیز تأیید کرده است که ادامه زندگی ورزشی گومز در خارج از ایتالیا خواهد بود.


گومز در سال 2014 از تیم اوکراینی متالیست خارکوف به آتالانتا پیوست و قرارداد وی با این باشگاه تا ژوئن 2022 تمدید شد. گومز در این فصل در 16 بازی با آتالانتا شرکت کرد و 6 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل داد. از زمان پیوستن به آتالانتا، گومز 252 بازی برای این تیم انجام داده که 59 گل زده و 71 پاس گل داده است.

دیدگاه‌ها