کد خبر : 1731474 | 25 دی 1399 ساعت 21:59 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

پل پوگبا: چیزهای زیبا آسان به دست نمی آیند!

پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد، تاکید کرد که تیمش تلاش خواهد کرد تا صدر جدول لیگ برتر را حفظ کند.

پل پوگبا: چیزهای زیبا آسان به دست نمی آیند!

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، پیش از بازی سرنوشت‌ساز این تیم برابر لیورپول در روز یکشنبه، در مورد تلاش این تیم برای ماندن در صدر جدول صحبت کرده است.

پوگبا معتقد است که شیاطین سرخ باید خونسرد و متمرکز باقی بمانند چرا که "چیزهای زیبا، آسان به دست نمی آیند".

 

منچستریونایتد در هفته گذشته موفق شد با تک گل زیبای پل پوگبا، بازی برابر برنلی را 1-0 ببرد و با سه امتیاز بیشتر از لیورپول، به صدر جدول لیگ برتر برود.

 

1562114

 

لیورپول و منچستریونایتد روز یکشنبه در آنفیلد به مصاف هم می روند و این دیدار حساس می تواند تعیین کننده صدرنشین لیگ برتر در هفته های آینده باشد.

پوگبا اما معتقد است که در دیدار روز یکشنبه برابر لیورپول، سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر مشخص نخواهد شد.

 

پل پوگبا راجع به دیدار حساس منچستریونایتد برابر لیورپول گفت: "ما داستان را می دانیم. می دانیم که این لیورپول است. همه می دانند. ما می دانیم که آنها دوم هستند و آنها می دانند که ما اولیم. ما می دانیم که اگر پیروز شویم، شش امتیاز از آنها جلو می افتیم. همه این را می دانند.

بازی یکشنبه برابر لیورپول آن بازی تعیین‌کننده نیست! بله این هم یک بازی است و قرار است بازی بسیار سختی باشد، اما این بازی سرنوشت قهرمانی در لیگ را مشخص نمی کند. ما باید مثل یک بازی سخت در لیگ برتر به این بازی نگاه کنیم، نه مثل بازی که تکلیف قهرمانی ما را مشخص می کند. ما بازی های زیادی در پیش داریم که می توانند تعیین کننده و بسیار مهم باشند.

من می دانم که این بازی بسیار مهمی است، اما همه بازی های ما مهم هستند. نباید زیاد راجع به این بازی جو بدهیم که آه این بازی همان بازی خاصی است که قهرمان را مشخص می کند! ما به دیدار لیورپول می رویم و وقتی رقیب لیورپول است، همیشه بازی سخت و حساس و بزرگی دارید، ما این موضوع را می دانیم. فقط باید خونسرد باشیم و تمرکز خودمان را حفظ کنیم."

 

پوگبا در رابطه با اینکه این مسابقه برای هواداران یونایتد بسیار مهم است، افزود: " البته. این لیورپول است. تیم شهر همسایه است و ما همه از این داستان با خبریم. وقتی پا به شهر منچستر می گذاری از داستان رقابت بین منچستریونایتد و لیورپول هم باخبر می شوی. می دانیم که این بازی بسیار بزرگی است.

وقتی در منچستریونایتد بازی می کنی، همیشه بازی های بزرگی داری، اما این یکی یک نبرد است. بازی روز یکشنبه هم یک نبرد خواهد بود.

 

ما الان در صدر جدولیم اما می دانیم که قهرمانی در لیگ برتر کار بسیار بسیار سختی خواهد بود. چیزهای زیبا آسان به دست نمی آیند و ما می دانیم که باید برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنیم. ما الان در صدر جدولیم و قهرمانی قرار است بسیار سخت باشد. سوال اصلی این است که چقدر قهرمانی را می خواهیم؟ چرا که من فکر می کنم توانایی قهرمان شدن را داریم.

در لیگ برتر هرگز نمی شود پیش‌بینی کرد که چه اتفاقی می افتد. فکر می کنم که ما در عملکرد و گرفتن نتیجه عالی بوده ایم، همه تیم عالی بوده اند. تمرکز ما روی قهرمانی است. می دانیم که می توانیم قهرمان شویم و باید این را باور داشته باشیم. هر چیزی می تواند اتفاق بیافتد!"

دیدگاه‌ها