کد خبر : 1731477 | 25 دی 1399 ساعت 23:12 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت زیدان با جدایی اودگارد از رئال

با وجود اینکه در رئال مادرید شش هافبک دیگر پیش از مارتین اودگارد قرار دارند، اما زین الدین زیدان قصد ندارد به این هافبک نروژی اجازه جدایی بدهد.

مخالفت زیدان با جدایی اودگارد از رئال

به گزارش "ورزش سه"، پس از 9 بازی بدون باخت، به نظر می رسد که زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، به ترکیب دلخواه و مورد اعتمادش در این تیم رسیده باشد.

در هیچ کدام از این 9 بازی اما مارتین اودگارد، هافبک نروژی رئال مادرید، برای زیدان به میدان نرفته و به نظر می رسید که او دیگر جایی در اندیشه های سرمربی فرانسوی ندارد.

 

1562620

 

اودگارد از زمان شکست رئال مادرید برابر شاختار دونستک در چمپیونزلیگ تاکنون در تیم زیدان جایی نداشته و تنها برای پنج دقیقه پا به میدان گذاشته است. با این وجود اما زیدان به اودگارد اطمینان داده که دیر یا زود نوبت او هم فرا خواهد رسید .

زیدان در ابتدای فصل به اودگارد اطمینان داشت و این بازیکن در دو بازی برای رئال به زمین رفت اما به مرور و پس از مصدومیت، این بازیکن از ترکیب تیم کنار گذاشته شد. تیم های بسیاری منتظر فرصتی برای به خدمت گرفتن این هافبک رئال هستند، از جمله تیم سابق اودگارد، رئال سوسیداد، اما به نظر می رسد که زیدان این ستاره نروژی را راضی به ماندن در مادرید کرده است.

هم اکنون در ترکیب رئال مادرید، کاسمیرو، تونی کروس، لوکا مودریچ، فده والورده و ایسکو جلوتر از مارتین اودگارد قرار دارند و این هافبک نروژی چاره ای جز تلاش برای رسیدن به آمادگی و پست سر گذاشتن هم‌تیمی هایش ندارد، اما حداقل می داند که زیدان همچنان روی او حساب می کند. 

دیدگاه‌ها