کد خبر : 1731511 | 26 دی 1399 ساعت 09:20 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا: آرسنال خسته است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که تیمش خسته‌تر از آن بود که بتواند در دیدار دیشب برابر کریستال پالاس، از سد حریف بگذرد.

میکل آرتتا: آرسنال خسته است

به گزارش "ورزش سه"، با وجود تساوی بدون گل برابر کریستال پالاس، سرمربی آرسنال از روحیه توپچی‌ها در بازی دیشب راضی بود.

با وجودی که آرسنال دیشب توانست به رکورد پنج بازی بدون باخت و چهار کلین شیت پیاپی برسد اما در عبور از خط دفاع کریستال پالاس ناموفق بودند و تنها 4 شوت در چارچوب را به نام خود ثبت کردند.

این هفتمین باری است که در این فصل از مسابقات لیگ برتر، آرسنال موفق به باز کردن دروازه حریف نمی شود.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که تیمش در خلق موقعیت روی دروازه حریف ناموفق بود، اما خستگی را عامل ناکامی آرسنال می داند.

 

او درباره تساوی آرسنال برابر کریستال پالاس گفت: "کمی از نظر طراوت و کیفیت در یک سوم پایانی زمین کم آوردیم. توپ های زیادی را به یک سوم پایانی می رساندیم اما نتوانستیم موقعیت و شانس گل بزرگی خلق کنیم.

می خواستم که امروز با چند گل برد تیم را ببینم، اما ما بسیار خسته بودیم. اداره بازی و کنترل توپ را به آنها دادیم، اما نمی توانم همه چیز را تقصیر روحیه تیم بیندازم."

 

1562681

 

آرتتا راجع به غیبت کیه‌ران تیرنی در این بازی گفت:"او اندکی درد عضلانی داشت که خوب بهبود نیافته بود و راحت نبود که بازی کند و در این برهه زمانی ما نمی توانیم ریسک کنیم. کیه‌ران تیرنی واقعا بازیکن خطرناکی است و شکل حملات ما از سمت چپ واقعا مهم است، اما او مصدوم بود و ما مجبور بودیم راه حل دیگری بیابیم. تیرنی فردا MRI خواهد شد."

 

آرتتا همچنین اضافه کرد: "روی هاجسون، سرمربی کریستال پالاس، در طول دوران سرمربیگری خود همیشه همین طور عمل کرده و اینطوری بوده که توانسته بسیاری از تیم های بزرگ را شکست دهد. ما برنامه خوبی برای بازی داشتیم، فقط نتوانستیم برنامه‌مان را پیاده کنیم.

موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما کیفیت لازم برای به نتیجه رساندن موقیعت های ایجاد شده را نداشتیم. به اندازه کافی برای بردن این بازی تلاش نکردیم.

ما بازی های بسیاری انجام می دهیم و می توانید ببینید که خستگی بهایی است که به خاطر این تعداد بازی می پردازیم. بسیاری از بازیکنان ما طراوت و شادابی خود را از دست داده اند.

به خاطر خستگی در مقطعی از این بازی توپ را مدام به حریف می دادیم."

 

آرسنال روز دوشنبه دوباره باید به میدان برود و این بار میزبان نیوکاسل خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها