کد خبر : 1731528 | 26 دی 1399 ساعت 10:16 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

په‌په: روبن دیاز بهترین مدافع پرتغال است

په‌په، اسطوره فوتبال پرتغال، معتقد است که روبن دیاز در حال حاضر بهترین مدافع این کشور است.

په‌په: روبن دیاز بهترین مدافع پرتغال است

به گزارش "ورزش سه"، روبن دیاز، مدافع میانی 23 ساله پرتغال، بلافاصله پس از انتقال از بنفیکا به منچسترسیتی، خود را به ترکیب اصلی تیم گواردیولا رساند.  او در منچسترسیتی تنها در دو بازی این تیم در لیگ برتر غایب بوده و از زمان حضورش در این تیم به بازیکنی ثابت در ترکیب سیتی تبدیل شده است. در چنین شرایطی، په‌په معتقد است که دیاز بهترین مدافعی است که فوتبال پرتغال در حال حاضر در اختیار دارد.

او گفت: "من قبلا هم گفته ام، روبن دیاز در حال حاضر بهترین مدافع میانی پرتغال در جهان است. فقط این نیست، او بازیکن بسیار باهوشی نیز هست."

 

په‌په و روبن دیاز بارها در ترکیب تیم ملی پرتغال با هم هم‌بازی شده اند و با وجود اختلاف سنی 14 ساله ای که بین این دو هست، درک متقابل بسیار خوبی از بازی یکدیگر دارند.

 

1562711

 

په‌په پیشتر درباره روبن دیاز گفته بود:"من برای روبن از نخستین روزی که به تیم ملی رسید احترام زیادی قائل بودم. او همیشه در تیم بازیکنی مثال‌زدنی بوده و شخصیت خود را نشان داده. من از رفتن او به باشگاهی مثل منچسترسیتی هم بسیار خوشحال شدم. او در آنجا می تواند رشد و پیشرفت کند."

 

روبن دیاز نیز در مقابل از هم‌تیمی کهنه‌کارش در تیم ملی پرتغال تمجید کرد و گفت: "این برای بازیکنی در سن په‌په عادی نیست که مانند او چنین نمایش فوق‌العاده ای داشته باشد. باید خوشحال باشیم که او همچنان توانایی بازی در چنین سطحی را دارد.

با توجه به همه چیزهایی که او نمایانگر آن است و جایی که بازی می کند و افتخاراتی که کسب کرده، امتیازات کمی هست که از بازی در کنار او و بهره بردن از تجربه په‌په بزرگ‌تر باشد. به نظر من این شانس بزرگی است که می‌توانم هر روز و هر لحظه از په‌په چیز جدیدی یاد بگیرم."

دیدگاه‌ها