کد خبر : 1731530 | 26 دی 1399 ساعت 10:37 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: اوزیل در فنرباغچه؟ مذاکرات در حال انجام است

میکل آرتتا تایید کرد آرسنال و فنرباغچه در حال مذاکره بر سر انتقال مسوت اوزیل هستند.

آرتتا: اوزیل در فنرباغچه؟ مذاکرات در حال انجام است

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از بازی شب گذشته تیمش برابر کریستال پالاس، راجع به احتمال انتقال مسوت اوزیل به فنرباغچه صحبت کرده است.

اوزیل در فصل 21-2020 از برنامه های سرمربی آرسنال کنار گذاشته شده و در این فصل حتی با تیم اول آرسنال تمرین نمی کند. این بازیکن 32 ساله در این فصل حتی یک دقیقه هم برای آرسنال به میدان نرفته و انتظار می رود که در این ماه و در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان آرسنال را ترک کند. در این میان تیم فنرباغچه ترکیه از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن اوزیل برخوردار است.

 

1562715

 

امره بلوزاوغلو، مدیر ورزشی فنرباغچه، به تازگی راجع به آخرین وضعیت انتقال مسوت اوزیل گفت: "من نگاه بسیار مثبتی دارم اما فکر نمی کنم که این موضوع به این آسانی باشد. ما برنامه های خودمان را داریم. مسوت با ما قرارداد دارد. او یک فوق ستاره است. راجع به بازیکنی صحبت می کنیم که در هر باشگاهی بازی کرده، یک بازی در میان در به ثمر رسیدن گل ها نقش داشته. خیلی خوشحال می شوم اگر فنرباغچه چنین بازیکنی را به دست آورد.

ما با مسوت و مدیر برنامه هایش جلسه داشتیم. مسوت از همیشه به فنرباغچه نزدیک تر است. واقعیت این است که مسوت از بچگی رویای بازی در فنرباغچه را داشته و برای نخستین بار این رویا بسیار نزدیک به پیوستن به واقعیت است."

 

پس از تساوی بدون گل آرسنال برابر کریستال پالاس در شب گذشته، میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها، راجع به آینده اوزیل گفت: "من نمی دانم که او قبلا چقدر به فنرباغچه نزدیک بوده.  مذاکراتی با ادو (مدیر آرسنال) و باشگاه در جریان است اما هیچ چیز هنوز قطعی نیست."

دیدگاه‌ها