کد خبر : 1731532 | 26 دی 1399 ساعت 11:03 | 16.2K بازدید | 2 دیدگاه

راشفورد: مورینیو به ما یاد داد چگونه پنالتی بگیریم!

در آستانه بازی حساس منچستریونایتد برابر لیورپول، مارکوس راشفورد می گوید مورینیو به او نحوه گرفتن پنالتی از تیم‌های حریف را یاد داد.

راشفورد: مورینیو به ما یاد داد چگونه پنالتی بگیریم!

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد، در آستانه بازی حساس روز یکشنبه این تیم در آنفیلد برابر لیورپول، فاش کرده که ژوزه به او دستور داده بود تا در محوطه جریمه زبر و زرنگ‌تر باشد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به تازگی از تعداد پنالتی هایی که برای منچستریونایتد گرفته می شود، گلایه کرده است.

اکنون راشفورد می گوید که ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد، کسی است که پشت موفقیت شیاطین سرخ در گرفتن پنالتی قرار دارد.

 

1562717

 

مارکوس راشفورد در این باره گفت: "زمان هایی بود که ما پنالتی نمی گرفتیم. یادم هست که وقتی ژوزه سرمربی ما بود، پنج یا شش بار باید خطای پنالتی روی من اعلام می شد و نشد. در نهایت مورینیو به من گفت "اگر زرنگ نباشی، پنالتی نمی گیری".

 

بعد از آن ما شروع کردیم به گرفتن پنالتی. این چیزی بود که باید درک می کردی و می آموختی.

 

وقتی پشت توپ در حال دویدنی یا با توپ دریبل می زنی و می بینی که چالشی در پیش داری، دلت نمی خواهد که روی تو تکل شود چرا که شانس زدن گل را داری.

قضیه فقط این است که ما می خواهیم گل بزنیم و دیگر تیم ها می خواهند دفاع کنند تا گل نخورند و در این موقعیت خطاهای پنالتی می توانند اتفاق بیافتند."

 

1562720

 

یونایتد در صورت پیروزی برابر لیورپول، اختلاف خود در صدر جدول را با این تیم به شش امتیاز می رساند.

 

راشفورد در رابطه با بازی حساس این تیم برابر لیورپول افزود: "برای من هیچ احساسی شیرین تر از این نیست که برابر لیورپول یا منچسترسیتی گل بزنم.

هیچ بازی بزرگتر از این برای گلزنی برای بچه ای اهل منچستر وجود ندارد و این واقعا بازی است که من انتظارش را می کشم.

اگر بتوانیم قهرمان لیگ شویم خیلی احساس خوبی خواهد بود. اگر دوم یا سوم شویم اما یعنی فصل خوبی برای ما نبوده.

ما خطرناک تریم و می توانیم در هر لحظه به گل برسیم. اما این تازه شروع است. ما می توانیم خیلی بهتر باشیم. ما ارتباطی باورنکردنی با یکدیگر داریم."

دیدگاه‌ها