کد خبر : 1731534 | 26 دی 1399 ساعت 11:28 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسکولز: یونایتد برای قهرمانی باید لیورول را ببرد

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، در آستانه بازی حساس این تیم برابر لیورپول، اعلام کرد که شیاطین سرخ برای قهرمانی در این فصل باید در دیدارهای مهم به پیروزی برسند.

اسکولز: یونایتد برای قهرمانی باید لیورول را ببرد

به گزارش "ورزش سه"، پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم می تواند در این فصل قهرمان لیگ برتر شود. البته به شرط اینکه در بازی روز یکشنبه برابر لیورپول بتوانند از موانع ذهنی بزرگ شان عبور کنند.

 

منچستریونایتد در حالی روز یکشنبه پا به آنفیلد می گذارد که با سه امتیاز بیشتر از رقیب قدرتمندش، صدرنشین لیگ برتر است. اتفاقی که برای اولین بار از سال 2013 تاکنون رخ داده است. فصل 2013 آخرین فصلی بود که یونایتد توانست در لیگ برتر قهرمان شود و همچنین یازدهمین قهرمانی پل اسکولز با شیاطین سرخ نیز بود.

 

1562723

 

پس از درخشش اخیر شاگردان سولسشر که توانستند در 10 بازی گذشته خود بدون شکست به 8 پیروزی دست یابند و بالاخره خود را به صدر جدول برسانند، حالا پل اسکولز کم کم دارد باور می کند که منچستریونایتد می تواند این فصل قهرمان لیگ برتر شود! اسکولز اما معتقد است که برای رسیدن به این منظور، منچستریونایتد باید بر موانع ذهنی خود برابر لیورپول فائق آید.

 

پل اسکولز در این رابطه گفت:" گفتنش کمی عچیب است اما من واقعا فکر می کنم که یونایتد می تواند قهرمان لیگ شود چرا که این فصل، فصل بسیار عجیبی بوده. اما این همچنین به بردن بازی های بزرگ نیز بستگی دارد. آنها هنوز موفق به انجام این کار نشده اند. ممکن است بگویید آنها فصل پیش برابر لستر پیروز شدند و به چمپیونزلیگ رسیدند، اما آن بازی یک بازی بزرگ مثل بازی برابر سیتی، لیورپول یا چلسی نبود و پیروزی در این بازی ها است که اهمیت دارد.

 

یونایتد در چهار دیدار نیمه نهایی پیاپی باخت و با شکست مفتضحانه برابر لایپزیش از چمپیونزلیگ حذف شد. اگر آنها می خواهند قهرمان شوند، این ناکامی در پیروزی در بازی های بزرگ باید تغییر کند. اما هیچ جایی بهتر از آنفیلد برای آغاز این دگرگونی وجود ندارد!"

دیدگاه‌ها