کد خبر : 1731536 | 26 دی 1399 ساعت 11:53 | 25.2K بازدید | 1 دیدگاه

تمرین مهم بارسلونا؛ لئو مسی به فینال می رسد؟

به نظر می‌رسد وضعیت لیونل مسی برای حضور در مسابقه فینال سوپرجام برابر اتلتیکو بیلبائو در تمرین امروز مشخص خواهد شد.

تمرین مهم بارسلونا؛ لئو مسی به فینال می رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، چند ساعت مانده به دیدار نهایی سوپرجام اسپانیا بین دو تیم بارسلونا و رئال سوسیداد بود که مشخص شد فوق ستاره آرژانتینی بلوگرانا یعنی لیونل مسی دچار مصدومیت شده و نمی‌تواند تیمش را در این مسابقه حساس همراهی کند.

 

طی یکی دو روز گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد میزان آسیب دیدگی لیونل مسی مطرح شده است اما اکثر منابع معتبر گزارش داده اند که این بازیکن از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده است؛ با این حال باشگاه کاتالانی به جز اعلام غیبت مسی برابر سوسیداد هیچ گزارش دیگری را در مورد این مسئله منتشر نکرد تا همه چیز در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.

 

 

1562499

 

 

بارسلونا با وجود غیبت بهترین بازیکن خود توانست از سد رئال سوسیداد عبور کند و به بازی پایانی راه پیدا کند. آنها باید یکشنبه شب در فینال به مصاف اتلتیکو بیلبائو بروند که شب گذشته موفق شد در کمال تعجب رئال مادرید شکست دهد. با این حال هنوز مشخص نیست آیا لئو مسی در این مسابقه حضور خواهد داشت یا خیر.

 

در همین ارتباط موندو دیپورتیوو گزارشی را در این باره منتشر کرده و مدعی شده که تمرین امروز بارسلونا در مشخص شدن وضعیت مسی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد و امروز اوضاع این فوق ستاره آرژانتینی برای حضور در دیدار فینال سوپرجام مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها