کد خبر : 1731537 | 26 دی 1399 ساعت 11:53 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

راشفورد:

کرونا شرایط رختکن منچستریونایتد را بهم ریخته است

منچستریونایتد توانسته در این فصل به رغم، رختکن چند پاره شده خود، پس از سالها صدرنشین لیگ برتر شود.

کرونا شرایط رختکن منچستریونایتد را بهم ریخته است

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد، ستاره جوان منچستریونایتد، راجع به رختکن عجیب و غریب و چند تکه شده شیاطین سرخ در این فصل صحبت کرد.

لیگ برتر پروتکل های سفت و سختی برای مقابله با شیوع کرونا تعریف کرده و تیم ها و بازیکنان چاره ای جز اطاعت از این قوانین پیشگیرانه نداشته اند.

برای منچستریونایتد اوضاع به این شکل است که 11 بازیکن اصلی تیم پیش از هر بازی حتی در رختکن مشترکی در کنار یکدیگر قرار نمی گیرند و بازیکنان تیم در چهار رختکن مختلف تقسیم شده اند.

 

با وجود جدایی بازیکنان تیم در رختکن و شرایط سختی که کرونا تحمیل کرده، یونایتد توانسته با درخشش در بازی های اخیر خود را به صدر جدول لیگ برتر برساند. برای اولین بار از سال 2013 به بعد است که یونایتد این شانس را دارد که جام قهرمانی لیگ برتر را به اولدترافورد بیاورد.

 

1562725

 

مارکوس راشفورد راجع به اوضاع رختکن یونایتد گفت: "در حال حاضر به خاطر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ما در سه یا چهار رختکن جداگانه تقسیم شده ایم. همانطور که می توانید تصور کنید اوضاع کمی درهم برهم و آشفته است. اما خب ما باید به بهترین نحوی که می توانیم با این شرایط کنار بیاییم.

اگر به یازده نفر اصلی تیم نگاه کنید، ما هیچوقت همه با هم در یک رختکن نیستیم و در نتیجه باید راهی بیابیم که ارتباط و پیوند میان‌مان را حفظ کنیم.

 

زمانی که برای تمرین به زمین می رویم، وقتی است که می توانیم همه با هم باشیم و باید کار زیادی انجام دهیم چرا که چیزهای کوچکی که در شرایط عادی در رختکن اتفاق می افتاد، مثل صحبت کردن با هم و چیز یادگرفتن از بازیکنان باتجربه تیم، اکنون از ما گرفته شده است. حالا ما مجبوریم که همه چیز را در زمین تمرین یاد بگیریم."

دیدگاه‌ها