کد خبر : 1731538 | 26 دی 1399 ساعت 12:12 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رئیس فدراسیون چوگان در مجمع عمومی

ابراهیم نوزایی رئیس فدراسیون چوگان به ابهامات مالی در مجمع فدراسیون چوگان واکنش نشان داد.

واکنش رئیس فدراسیون چوگان در مجمع عمومی

به گزارش"ورزش سه" ابراهیم نوزایی رئیس فدراسیون چوگان در گفتگو با ایسنا، در خصوص ابهامات مالی این فدراسیون در مجمع سالیانه گفت: بازرس، گزارش مالی فدراسیون را بررسی کرد و مشکلی از این بابت وجود نداشت. تنها ایرادی که گرفته شد مربوط به باشگاه شهدا بود.


او در باره اینکه چرا به باشگاه شهدا ایراد گرفته شده و گزارش سالیانه تایید نشد، توضیح داد: باشگاه شهدا با اینکه زیر نظر فدراسیون است در گذشته بحث های مالی و حسابداری آن جدا بوده است. در مجمع ایراد گرفته شد که نباید حسابرسی باشگاه شهدا جدا انجام گیرد و حتما باید زیر نظر خزانه دار و فدراسیون باشد.  بنابراین در جلسه مجمع قرار بر این شد که از این به بعد حسابرسی باشگاه شهدا هم زیر  نظر فدراسیون و خزانه دار صورت گیرد.


نوزایی ادامه داد: مقرر شد حسابرس به فدراسیون آمده و حسابرسی را انجام دهد و هیچ مشکلی وجود ندارد چرا که همه اسناد موجود است. همچنین به ما وقت داده شد که تاپایان سال بحث حسابرسی را انجام دهیم.


رئیس فدراسیون چوگان در پایان گفت: در کل مشکل خاصی نبود و این مجمع مانند مجامع دیگر فدراسیون ها برگزار شد. رئیس مجمع آقای علینژاد بود و اکثر اعضا حضور داشتند. همچنین هئیت های  استانی ما به دلیل کرونا به صورت وبینار در جلسه شرکت کردند.

 

به گزارش ایسنا، در حالی مجمع عمومی سالیانه فدراسیون چوگان در ۲۴ دی برگزار شد که این فدراسیون نتوانست تایید گزارش های مالی سال گذشته خود را از وزارت ورزش کسب کند. 


در این مجمع مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و ابراهیم نوزایی، رییس فدراسیون چوگان حضور داشتند و از خبرنگاران هم دعوتی برای حضور در مجمع به عمل نیامده بود.

 

 

دیدگاه‌ها