کد خبر : 1731539 | 26 دی 1399 ساعت 12:20 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مانچینی:

لوکاکو یا رونالدو؟ هر دو آن ها فوق‌العاده هستند

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا می‌گوید اینتر و یوونتوس از بیشترین شانس برای قهرمانی سری آ برخوردار هستند اما میلان هم می‌تواند تا پایان با آنها رقابت کند.

لوکاکو یا رونالدو؟ هر دو آن ها فوق‌العاده هستند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و یوونتوس یکشنبه شب در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم سری آ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نراتروری در حال حاضر با 37 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفته است؛ این در حالی است که یووه 33 امتیاز دارد و با یک بازی کمتر رتبه چهارم جدول را به خود اختصاص داده است بنابراین بازی دو تیم از بالاترین اهمیت برخوردار خواهد بود.

 

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا در مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت درباره دیدار اینتر و یونتوس گفت: "اینتر طی این سال ها پیشرفت کرده و آماده پیروزی است اما یوونتوس مدعی ترین تیم محسوب می‌شود و تجربه حاصل از 9 قهرمانی متوالی در سری آ را دارد.

 

این مسابقه تقریباً برای یوونتوس تعیین کننده خواهد بود. حتی اگر آن ها یک بازی کمتر داشته باشند باز هم نباید امتیاز از دست بدهند. من واقعاً از ایده های پیرلو لذت می برم.  او فوتبال هجومی را دوست دارد. یوونتوس تغییرات زیادی نکرده اما در عین حال آنها به زمان نیاز دارند.

 

 

1561385

 

 

اینتر و یوونتوس همچنان اصلی ترین مدعیان محسوب می شوند اما به نظر من میلان هم می‌تواند تا پایان با این دو تیم رقابت کند. من انتظار نداشتم که آنها تا این حد خوب عمل کند. میلان دوناروما را دارد که بهترین دروازه بان جهان است."

 

روملو لوکاکو یا کریستیانو رونالدو: " هر دوی آنها فوق‌العاده هستند. کریستیانو رونالدو حتی در این مرحله از حرفه خود گل های زیادی به ثمر می رساند. او یک الگوی عالی برای بازیکنان جوان محسوب می‌شود. از طرف دیگر لوکاکو بازیکن شگفت انگیزی است و وقتی بازی نمی کند اینتر کاملاً غیبتش را احساس می‌کند."

 

 

1562728

 

 

حضور جورجو کیه لینی در یورو: " تا آن زمان باید منتظر بمانیم اما می‌دانیم که اگر آماده باشد حضور خواهد داشت. او می تواند یک بازیکن کلیدی در رختکن باشد."

دیدگاه‌ها