کد خبر : 1731542 | 26 دی 1399 ساعت 12:46 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی ۲۵۰ میلیون پوند خرج کرده؛ لمپارد در خطر است

ویلیام گالاس، مدافع سابق چلسی معتقد است که فرانک لمپارد باید سریع تر شرایط این تیم را تغییر دهد.

چلسی ۲۵۰ میلیون پوند خرج کرده؛ لمپارد در خطر است

به گزارش "ورزش سه"، رومن آبراموویچ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی غوغا به پا کرد و بازیکنان زیادی را برای تیمش به خدمت گرفت. حکیم‌زیاش، تیاگو سیلوا و ادوارد مندی خیلی سریع با شرایط تیم کنار آمدند اما دو ستاره آلمانی یعنی کای هاورتز و تیمو ورنر هنوز نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند.

 

از طرفی چلسی طی هفته‌های اخیر و نتایج پر نوسانی کسب کرده و ناامیدکننده ظاهر شده است؛ موضوعی که باعث شده شایعاتی در مورد احتمال برکناری فرانک لمپارد از این تیم به گوش برسد. ویلیام گالاس، ستاره سابق چلسی در مصاحبه ای درباره شرایط این تیم می‌گوید: " من فکر می کنم موقعیت لمپارد در خطر است.  او در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد زیرا آنها در حال حاضر در جمع سه تیم برتر نیستند.

 

 

1561488

 

 

آن ها هزینه های زیادی کرده اند بنابراین هیئت مدیره می خواهد چلسی در لیگ برتر قهرمان شود.  من فکر کردم که این فصل آنها شانس زیادی برای موفقیت در آن دارند اما در حال حاضر مطمئن هستم که هیئت مدیره از نتایج راضی نیستند و به همین دلیل فرانک در موقعیت خطرناکی قرار دارد.  او باید تلاش کند و کار را در سه تیم برتر به پایان برسد یا قهرمان لیگ شود. "

 

گالاس در ادامه گفت: " وقتی تقریباً 250 میلیون پوند برای بازیکنان هزینه می کنید، این بدان معنی است که می خواهید لیگ برتر را از آن خود کنید و اکنون موقعیت چلسی خوب نیست.  آنها در برابر باشگاه های بزرگ عملکرد خوبی ندارند.

 

 

1557223

 

 

فشار بر روی فرانک زیاد است و او باید سریعاً راه حل را پیدا کند زیرا همانطور که می دانیم، وقتی سرمربی چلسی هستی ممکن است خیلی سریع اخراج شوی.  فشار روی اوست و لمپارد باید سیستم مناسب را پیدا کند."

دیدگاه‌ها