کد خبر : 1731560 | 26 دی 1399 ساعت 15:40 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید اسطوره لیگ یک از امباپه؛

فوتبال امباپه به حرکات غیرضروری آلوده شده است

ژان میشل لارکی، اسطوره فوتبال فرانسه، از نمایش اخیر امباپه در ترکیب PSG انتقاد کرد.

فوتبال امباپه به حرکات غیرضروری آلوده شده است

به گزارش "ورزش سه"، ژان میشل لارکی، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، با انتقاد از نمایش امباپه در هفته های اخیر گفت که معتقد است امباپه در حال حاضر در PSG جایی ندارد و بیشتر علاقمند به تحقیر حریفانش است تا فوتبال بازی کردن.

هفته پیش مائوریسیو پوچتینو موفق شد به اولین جام خود با PSG برسد. در پیروزی 2-1 این تیم برابر مارسی، ایکاردی و نیمار گلزنی کردند و امباپه تنها به گرفتن یک کارت زرد در این بازی بسنده کرد.

لارکی که سابقه بازی و سرمربیگری در PSG را دارد، معتقد است اگر این بازیکن قصد دارد همچنان در بین بهترین بازیکنان جهان نام برده شود، باید تغییرات اساسی در بازی‌اش ایجاد کند.

 

1562769

 

لارکی در مورد امباپه گفت: "کیلیان امباپه در حال حاضر جایی در پاری سن ژرمن ندارد. قرار نیست که من سرش را سوراخ کنم و ببینم آن تو چه خبر است، اما او اوضاع را پیچیده می کند. او در هر کاری که انجام می دهد اوضاع را پیچیده می کند. چرا او مدام با پشت پا به توپ ضربه می زند؟ چرا مدام توپ را این پا آن پا می کند وقتی در واقع اصلا از جایش تکان نمی خورد؟

این پسر باید سم‌زدایی شود! درمانی برای فوتبال او که به کلی با حرکات غیرضروری آلوده شده است. چیزی که به پسری مانند او قدرت می داد، سرعت او بود که ما دیگر چنین چیزی از او نمی بینیم."

 

لارکی امیدوار است پوچتینو بتواند درمانی برای نجات امباپه پیدا کند.

لارکی در این رابطه افزود: "می خواهم ببینم آیا پوچتینو بیش از توخل شهامت دارد یا او هم در بند امباپه است. من هنوز نمی دانم این توخل بود که به امباپه دستور می داد یا امباپه بود که توخل را هدایت می کرد!"

 

دیدگاه‌ها