کد خبر : 1731568 | 26 دی 1399 ساعت 14:48 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهربان: در تورنمنت‌های بین‌المللی شرکت می‌کنیم

مربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد که هر چند امکان حضور در تورنمنت فرانسه نبود اما تیم ملی حتما در مسابقات تدارکاتی بین المللی حضور پیدا خواهد کرد.

مهربان: در تورنمنت‌های بین‌المللی شرکت می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با تسنیم در مورد تمریناتی که آزادکاران تاکنون پشت سر گذاشته‌اند، اظهار داشت: از اردوی اول و تا اینجا اردوی دوم تیم ملی راضی هستیم. برنامه اردوهای بعدی به فراخور نزدیکى به مسابقات گزینشى و آسیایى  تغییر می‌کند.

 

وی در مورد اینکه چرا تیم ملی با وجود حضور آمریکایی‌ها در تورنمنت بین المللی فرانسه در این رقابت‌ها شرکت نکرده است، خاطرنشان کرد: حتما به دنبال حضور در تورنمنت بین اللملی خواهیم بود. کادرفنی بر اساس برنامه ریزى‌هاى متاثر از شرایط کشتى گیران و هدف گذاری‌هایى که دارد  به جمع بندی می‌رسد که در کدام تورنمنت بین المللی شرکت کند چرا که نیاز است کشتی گیران‌مان روی تشک مسابقات بروند.

 

مربی تیم ملی آزاد در خصوص مسابقات گزینشی پیش‌رو، تصریح کرد: با توجه به نفوذ ازبک‌ها و میزبانی قزاق‌ها مسابقات سختی در پیش است، هرچند مشکلی با قزاق‌ها در آن سه وزن نداریم چون در دو وزن آنها سهمیه گرفتند و در 97 کیلوگرم هم خیلی مشکلی نمی‌توانند برای ما ایجاد کنند اما قزاق‌ها از تمام نفوذ خود استفاده می‌کنند و تفاوتی در اوزان مختلف نیست. امیدوارم بتوانیم در همان مسابقات گزینشی اول سهمیه کامل را بگیریم و بعد هم مسابقات قهرمانی آسیا را داریم که یک میدان خیلی مهم به لحاظ تدارکاتی قبل از المپیک برای‌مان خواهد بود.

 

مهربان ادامه داد: طبیعتا از بین کسانی که در مسابقات گذشته و آخرین انتخابی و مسابقات لیگ خودشان را نشان داده‌اند، یک تیم را به مسابقات آسیایی اعزام می‌کنیم. هدف ما کسب سه سهمیه باقی‌مانده و حضور قدرتمندانه در المپیک است.

 

مربی تیم ملی کشتی در خصوص وضعیت آمادگی علیرضا کریمی مدعی وزن 97 کیلوگرم گفت: او روی تشک آمده، باید تمریناتش را دنبال کند تا به شرایط ایده‌آل برسد.

 

 

دیدگاه‌ها