کد خبر : 1731578 | 26 دی 1399 ساعت 15:18 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز نصفه و نیمه فصل جدید لیگ فوتسال زنان؛

سوت انصراف‌ها پیش از شروع لیگ دمیده شد!

صبح امروز هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان ایران برگزار شد، البته با سبکی متفاوت و با انصراف چند تیم که باعث شد برنامه مسابقات نیز دستخوش تغییر شود.

به گزارش "ورزش سه" پس از ماه‌ها تعطیلی و وقفه در برگزاری مسابقات، ساعت 11 صبح امروز سوت آغاز شانزدهمین فصل مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان دمیده شد و 14 تیم شرکت کننده در این مسابقات نیز کار خود را آغاز کردند؛ البته روی کاغذ 14 تیم مطرح بود اما در میدان مسابقه تنها 8 تیم حضور پیدا کردند! مسابقات امسال برخلاف فصول گذشته، در قالب دو گروه دنبال می‌شود و در گروه نخست نیز تیم‌های دختران مس کرمان و شرکت ملی‌حفاری اهواز هفته نخست را با برد آغاز کردند و در گروه دوم و در روز استراحت مس رفسنجان مدافع عنوان قهرمانی، هیات فوتبال خراسان رضوی و رهیاب تهران با بردی پرگل فصل جدید را شروع کردند.

 

در جریان دیدارهای گروه یک، تقابل سایپا و شهروند ساری به علت انصراف ساروی‌ها برگزار نشد و معلوم نیست تکلیف این تیم و دیدار در ادامه فصل چه خواهد شد؛ همچنین تیم هیات فوتبال رودان نیز این هفته با قرعه استراحت مواجه شده بود. مس کرمان توانست با نتیجه 4 بر 1 پویندگان فجر شیراز را از پیش‌روی بردارد و شرکت ملی‌حفاری اهواز نیز با حساب 3 بر 0 از سد نامی‌نو اصفهان گذشت.

 

اما اوضاع در مسابقات گروه دوم هم مشابه گروه اول بود؛ چرا که تیم پارس‌آرا شیراز از حضور در لیگ در واپسین ساعات انصراف داد تا تقابل با پالایش نفت آبادان نیز لغو شود و سرنوشت این تیم نیز به مانند شهروند ساری در گروه یک، نامعلوم باشد. مس رفسنجان هم که با قرعه استراحت رو به رو بود، اما در مشهد تقابل هیات فوتبال خراسان رضوی و کیمیای اسفراین، که به تازگی با قهرمانی در لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده، با حساب 10 بر 3 به سود مشهدی‌ها خاتمه یافت و در تهران هم رهیاب توانست پرقدرت و با 6 حریف اصفهانی خود را در هم بکوبد و شروعی مقتدرانه را رقم بزند.

 

1562787

 

نتایج هفته اول لیگ برتر فوتسال زنان: (گروه یک)
پویندگان فجر شیراز 1 - 4 دختران مس کرمان
نامی‌نو اصفهان 0 - 3 شرکت ملی‌حفاری اهواز

نتایج هفته اول لیگ برتر فوتسال زنان: (گروه دو)
هیات فوتبال خراسان رضوی 10 - 3 کیمیای اسفراین
رهیاب تهران 6 - 0 هیات فوتبال اصفهان

دیدگاه‌ها