کد خبر : 1731579 | 26 دی 1399 ساعت 15:18 | 31.5K بازدید | 5 دیدگاه

جریمه عجیب و غریب لیونل مسی پابرجا ماند

لیونل مسی باید 600 یورو به خاطر ادای احترام ویژه اش به دیه گو مارادونا جریمه بدهد.

جریمه عجیب و غریب لیونل مسی پابرجا ماند

به گزارش "ورزش سه"، درگذشت تلخ دیه گو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین واکنش های بسیاری را در سرتاسر دنیا به همراه داشت و چهره های مختلف ابراز ناراحتی خود را نسبت به این موضوع نشان دادند که هم وطن مارادونا یعنی لیونل مسی نیز یکی از آنها بود. او با قرار دادن متنی در صفحات اجتماعی خود به این اتفاق تلخ واکنش نشان داده بود.

 

 

1548813

 

 

این اما پایان ادای احترام لیونل مسی به دیه گو مارادونا نبود و او بعد از گلزنی در دیدار بارسلونا برابر اوساسونا(8 آذر) خوشحالی بعد از گل جالبی از خود به نمایش گذاشت. مسی پیراهن خود را بیرون آورد در حالی که زیر آن لباس شماره 10 دیه گو مارادونا در باشگاه نیوولز اولد بویز را بر تن کرده بود تا یکبار دیگر ادای احترام خود را به این فوتبالیست بزرگ و فقید نشان داده باشد.

 

 

1548780

 

 

مسی اما بلافاصله با کارت زرد متئو لاهوس داور مسابقه روبرو شد. از تن خارج کردن پیراهن و سپس نمایش پیراهنی دیگر در قوانین داوری با کارت زرد مواجه می شود و جالب اینکه مسی بر اساس بند 91 قوانین انضباطی فوتبال اسپانیا 600 یورو نیز جریمه شد. کارت زرد او نیز پابرجا ماند.

بارسلونا هم 180 یورو جریمه شد. باشگاه کاتالان به این رای اعتراض کرد و در نهایت امروز کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا دستور به رد اعتراض بارسلونا داد و به این ترتیب لیونل مسی و باشگاه باید جریمه مورد نظر را پرداخت کنند. جریمه ای که به عقیده بسیاری غیرمنصفانه و عجیب است.

 

دیدگاه‌ها