کد خبر : 1731582 | 26 دی 1399 ساعت 15:32 | 24.1K بازدید | 1 دیدگاه

برونو فرناندز و رکورد شکنی تاریخی در لیگ برتر(عکس)

ستاره پرتغالی منچستریونایتد امروز بهترین بازیکن ماه دسامبر لیگ برتر انگلیس شد و یک رکورد جدید را به ثبت رساند.

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز زمستان گذشته بود که از اسپورتینگ لیبسبون به منچستریونایتد پیوست و تحول بزرگی را در این باشگاه موجب شد. با درخشش برونو، یونایتد توانست رتبه سوم لیگ را به خود اختصاص دهد و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. با ادامه درخشش او، شیاطین سرخ اکنون صدر جدول لیگ را بالاتر از لیورپول در اختیار دارند.

 

 

1562790

 

 

برونو فرناندز امروز عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر لیگ برتر را به خود اختصاص داد. او در این ماه سه گل زد و 4 پاس گل داد و بهتر از هر بازیکنی دیگر در لیگ برتر خوش درخشید.

به این ترتیب او رکوردی جدید را در تاریخ لیگ برتر به ثبت رساند. برونو تنها بازیکنی است که توانسته در یک سال میلادی، 4 بار عنوان بهترین بازیکن ماه را کسب کند. او ماه های فوریه، ژوئن، نوامبر و دسامبر این عنوان را کسب کرده است.

 

 

1562794

 

 

ستاره پرتغالی پس از دریافت این جایزه و رکوردشکنی گفت:« با سه گل و 4 پاس گل، یک ماه کامل و فوق العاده داشتم. همیشه از گلزنی و نیز ارسال پاس گل برای هم تیمی هایم لذت می برم ولی برایم مهمتر از هر چیزی، موفقیت یونایتد و کسب عناوین تیمی است. در هر صورت از این رکوردشکنی بسیار خوشحالم.»

 

قهرمانی لیگ:« هنوز راه درازی در پیش است و الان زمان صحبت از قهرمانی نیست. باید به کار و تلاش ادامه دهیم و یکشنبه برابر لیورپول یکی از بهترین تیم های انگلیس و دنیا بازی داریم. می دانم این بازی چه اهمیتی برای هواداران دارد و برای سه امتیاز مبارزه خواهیم کرد.»

 

 

همچنین از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس، دین اسمیت سرمربی استون ویلا نیز بهترین مربی ماه دسامبر معرفی شد:

 

 

1562816

 

 

دیدگاه‌ها