کد خبر : 1731597 | 26 دی 1399 ساعت 16:42 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

ماهینی و پاس گل دیدنی مقابل تیم محبوب

مدافع راست سایپا مقابل تیم اسبق خود با پاس گل تیمش را در آستانه دستیابی به برد قرار داده است.

ماهینی و پاس گل دیدنی مقابل تیم محبوب 

به گزارش "ورزش سه"، حسین ماهینی که خاطرات شیرینی با پیراهن ذوب آهن دارد و از این تیم توانسته بود به تیم ملی تحت هدایت کارلوس کی روش و پرسپولیس راه یابد، در مصاف با شاگردان رحمان رضایی اینبار در نقش گلساز ظاهر شد.

 

مدافع راست سابق پرسپولیس که بعد از تجربه حضوری کوتاه مدت و موفق در نساجی، در این فصل راهی سایپا شده، در نمایشی موفق در دیدار فوق حساس و سرنوشت ساز برای کادرفنی هر دو تیم، توانسته زمینه ساز تک گل بازی به سود نارنجی‌پوشان باشد.

 

ماهینی که در فصل گذشته و در ترکیب نساجی مازندران نیز بار دیگر توانسته بود در نقش گلساز عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد، اینبار روی ضربه ایستگاهی از سمت راست روی دروازه ذوب آهن، با ارسالی دیدنی دیگر مدافع هم‌تیمی‌اش را صاحب موقعیت سر زنی کرد تا فریبرز گرامی باعث فرو ریختن دروازه ذوب آهن شود. 

 

مدافع راست حال حاضر سایپا سابقه دو فصل حضور در ذوب آهن را در کارنامه دارد و طی این مدت سه گل نیز برای سبزپوشان اصفهانی به ثمر رسانده بود و اکنون در تقابل با تیم اسبق خود زمینه ساز شکست احتمالی شاگردان رحمان رضایی شده و باید دید در ادامه بازی قادر به حفظ تک گل سرنوشت ساز خود خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها