کد خبر : 1731599 | 26 دی 1399 ساعت 17:01 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع سابق یونایتد:

منچسترسیتی امسال مدعی قهرمانی لیگ برتر نیست

مایلکل سیلوستره تیم تحت هدایت پپ گواردیولا را رقیب منچستریونایتد و لیورپول در راه قهرمانی نمی بیند.

منچسترسیتی امسال مدعی قهرمانی لیگ برتر نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با سه امتیاز بالاتر از لیورپول در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و بعد از مدت ها شاهد حضور شیاطین سرخ در زمره مدعیان قهرمانی هستیم. سیتی هم پس از بردهای متوالی اخیر و با یک بازی و یک امتیاز کمتر از لیوپول، در رده سوم قرار دارد.

 

 

1562346

 

 

مایکل سیلوستره مدافع فرانسوی سابق منچستریونایتد درباره مدعیان قهرمانی در لیگ برتر عقیده جالبی دارد. او در این رابطه گفت:« از نظر من تنها 3 تیم امسال مدعی قهرمانی هستند. لیورپول، منچستریونایتد و تیم سوم هم من نظرم روی لسترسیتی است.  معتقدم منچسترسیتی خیلی فراز و نشیب داشته و مدعی قهرمانی در لیگ نیست.»

 

 

1561453

 

 

سیلوستره ادامه داد:«  فصل البته می تواند غیر قابل پیش بینی باشد و معتقدم حضور یونایتد در صدر اتفاق خوب و مثبتی است. خیلی نباید به رده بندی تمرکز کرد و یونایتد باید سعی کند سه امتیاز ها را به دست بیاورد.

 نکته مهم این است که اوله گونار سولسشر(سرمربی) در هفته های اخیر چیزی را تغییر نداده و به برنامه ها و ایده های خود پایبند است. یونایتد در پایان فصل گذشته یک روند خارق العاده داشت. سپس آنها توانستند خریدهای خوبی انجام دهند و اکنون به وضوح تیم دوباره به مسیر درست خود برگشته است. خریدها در مناطق درست و ضعف تیم انجام شد و یونایتد به جایگاه اصلی اش بازگشته است.»

 

دیدگاه‌ها