کد خبر : 1731603 | 26 دی 1399 ساعت 17:12 | 19.9K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی؛ انتخابات ریاست بارسلونا به تعویق افتاد

دولت محلی کاتالونیا دقایقی پیش رسما از تعویق انتخابات باشگاه بارسلونا خبر داد.

رسمی؛ انتخابات ریاست بارسلونا به تعویق افتاد

به گزارش "ورزش سه"، از اکتبر 2020 و پس از استعفای جوزپ ماریا بارتومئو از ریاست بارسلونا این باشگاه زیر نظر کمیته موقت به ریاست کارلس توسکتس اداره می شود. این کمیته ماه قبل روز 24 ژانویه( 5 بهمن) را برای انتخابات ریاست باشگاه اعلام کرد و دیروز در نهایت خوان لاپورتا، ویکتور فونت و تونی فریکسا توانستند حد نصاب لازم برای رفتن به دور نهایی انتحابات را کسب کنند و رقابت برای ریاست بین این سه نفر خواهد بود.

 

 

1562764

 

 

پس از موج جدید شیوع کرونا در ایالت کاتالونیا و تمدید قرنطینه در این ایالت تا 25 ژانویه یعنی یک روز پس از زمان مقرر شده برای انتخابات، دولت محلی برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات را به باشگاه بارسلونا واگذار کرد.

 

 

1562832

 

 

کمیته موقت بارسا و ویکتور فونت و تونی فریکسا مخالفت جدی برگزاری انتخابات در تاریخ 24 ژانویه بودند و با وجود اصرار لاپورتا برای برگزاری انتخابات، در نهایت دقایقی پیش تصمیم به تعویق این رویداد گرفته شد.

دولت محلی کاتالونیا نیز طی بیانیه ای تایید کرد که انتخابات ریاست بارسلونا در موعدی دیگر به انجام خواهد رسید. همچنین طبق درخواست باشگاه بارسلونا طرح رای گیری از طریق پست الکترونیکی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها