کد خبر : 1731605 | 26 دی 1399 ساعت 17:25 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

1 ثانیه هم در مورد آینده بیل بحث نکرده ایم

واکنش مورینیو به شایعات بازگشت بیل به رئال

ژوزه مورینیو شایعات اخیر در مورد بازگشت قطعی گرت بیل به رئال را رد کرد.

واکنش مورینیو به شایعات بازگشت بیل به رئال

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل که در تابستان و در یک انتقال پر سر و صدا با قرارداد قرضی و یک ساله از رئال مادرید به تاتنهام پیوست، تا به اینجا نتوانسته خود را به ترکیب اصلی تیم لندنی تحمیل کند و همچون آخرین فصول حضور در لوس بلانکوس اغلب یک نیمکت نشین بوده است.

 

 

1556767

 

 

در ابتدا به نظر می‌رسید که ستاره ولزی در تاتنهام کاملا خوشحال است و قصد دارد در تیم لندنی دوباره به روزهای خوش گذشته بازگردد اما داستان تکراری مصدومیت ها و پس از آن نیمکت نشینی در تیم جدید نیز برای او تکرار شده و بیل هرگز نتوانسته به فرم مورد نظر خود بازگردد.

امروز نشریه تایمز ادعا کرد که سران تاتنهام تصمیم گرفته اند تا قرارداد قرضی بیل را تمدید نکنند و او تابستان به رئال باز خواهد گشت.

 

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام که در نشست خبری بازی با شفیلدیونایتد شرکت کرده بود، در مورد شایعات پیرامون بیل گفت:« ما در باشگاه حتی یک ثانیه هم در مورد آینده بیل بحث و گفت و گو نکرده ایم. اینکه قرارداد قرضی اش تمدید شود یا برگردد. او بازیکن قرضی ما تا پایان فصل است و به شما قول می دهم که در مورد فصل بعد هنوز هیچ صحبتی نشده است.»

 

 

1562838

 

 

مورینیو ادامه داد:« بیل وقتی به جمع ما پیوست، مصدوم بود. او یک ماه دور از میادین ماند و سپس به تدریج در بازی های دور گروهی لیگ اروپا مورد استفاده قرار گرفت. این کمک کرد شرایط بدنی اش بهتر شود.

بازی در لیگ برتر داستانی متفاوت با دور گروهی لیگ اروپا و بازی های حذفی چون جام اتحادیه و جام حذفی دارد. بله؛ گرت در لیگ برتر خیلی به میدان نرفته ولی همه می دانید که او در یکی دو سال گذشته شرایط خوبی در رئال نداشت پس باید در مورد او صبور باشیم. او برابر استوک سیتی که یک نیمه خوب را هم داشت، دوباره مصدوم شد و معتقدم قدم به قدم می توان بیل را به روزهای اوجش برگرداند.»

 

دیدگاه‌ها