کد خبر : 1731607 | 26 دی 1399 ساعت 17:17 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

اوکلندسیتی از جام جهانی باشگاه ها انصراف داد

فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، با انتشار بیانیه ای از انصراف تیم اوکلندسیتی نیوزیلند از رقابت های جام جهانی باشگاه ها خبر داد.

اوکلندسیتی از جام جهانی باشگاه ها انصراف داد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های جام جهانی باشگاه ها از تاریخ 13 بهمن در کشور قطر برگزار می شود و قرار بود بنا بر برنامه اعلام شده، در این تاریخ تیم های الدحیل قطر و اوکلندسیتی نیوزیلند به مصاف هم بروند که این اتفاق رخ نخواهد داد.


فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار بیانیه ای نوشت: «امروز باشگاه اوکلندسیتی به فیفا اعلام کرده است که با توجه به بیماری همه گیر COVID-19 و اقدامات قرنطینه ای مربوطه مورد نیاز توسط مقامات نیوزلند، این باشگاه قادر به شرکت در جام جهانی باشگاه های فیفا 2020 نخواهد بود.


با وجود مبادلات منظم فیفا با این باشگاه و فدراسیون فوتبال نیوزلند در روزهای اخیر، الزامات مقامات نیوزیلند در رابطه با انزوا و قرنطینه فراتر از توان فیفا است و بنابراین دستیابی به راه حل امکان پذیر نبود.


فیفا بهمراه مقامات قطر ، یک پروتکل پزشکی و امنیتی جامع را ارائه می دهند که اقدامات حفاظتی لازم برای محافظت از سلامتی و ایمنی همه افراد شرکت کننده در این مسابقات را فراهم کنند.


با کنار رفتن تیم اوکلندسیتی از این رقابت ها، جام جهانی باشگاه ها با تیم های الدحیل قطر، الاهلی مصر، بایرن مونیخ آلمان، اولسان هیوندای کره جنوبی، تیگرس مکریک و قهرمان لیبرتادورس برگزار می شود.


بنابراین، مسابقه دور اول میان الدحیل و اوکلندسیتی لغو شده و الدحیل کار خود را از دور دوم آغاز می کند. همچنین، قالب رقابت ها بدون تغییر خواهد ماند و قرعه کشی مرحله دوم، در تاریخ 19 ژانویه برگزار می شود.»


بدین ترتیب، دیدارهای مرحله دوم میان تیم های الدحیل، الاهلی، اولسان و تیگرس قرعه کشی خواهد شد و بایرن مونیخ با برنده یکی از این دیدارها دیدار می کند. قهرمان لیبرتادوس که از میان تیم های سانتوس و یا پالمیراس خواهد بود نیز با دیگر برنده بازی مرحله دوم دیدار خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها