کد خبر : 1731609 | 26 دی 1399 ساعت 17:36 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

در این بازی 7 بازیکن جوان از آکادمی پیکان داشتیم؛

تارتار: اسیر تجربه تیم بزرگ سپاهان شدیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان به این تیم برای کسب سه امتیاز تبریک گفت و البته از شاگردان خودش که 7 نفر آنها بازیکنان آکادمی باشگاه به شمار می روند، تمجید کرد.

تارتار: اسیر تجربه تیم بزرگ سپاهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر سپاهان که با شکست 2 بر 1 این تیم خاتمه یافت، بیان کرد: در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و منسجم منظم دفاع کردیم. در بخش هجومی هم خوب عمل کردیم و روی ضربات ایستگاهی و اوت های دستی می توانستیم به گل برسیم. متاسفانه اما روی یک غفلت و به خاطر کم تجربگی غافلگیر شدیم و گل اول را دریافت کردیم.


او ادامه داد: در ادامه بازی را کنترل کردیم و تا پایان نیمه اول خوب بودیم. نیمه دوم هم تا زمانی که گل زدیم، خوب بودیم. بعد از گل هم خوب بودیم ولی متاسفانه باز هم اسیر تجربه تیم سپاهان شدیم. بعد از اینکه گل خوردیم، برای اینکه گل بزنیم، بی محابا حمله کردیم و موقعیت های خوبی نصیب سپاهان شد و دروازه بان ما خوب عمل کرد و می توانستیم گل های بیشتری بخوریم.


مهدی تارتار با تبریک به تیم میزبان برای کسب سه امتیاز توضیح داد: به تیم خوب و بزرگ سپاهان تبریک می گویم و آرزوی موفقیت برای این تیم دارم. تیم ما در این بازی 7 بازیکن جوان داشت که از آکادمی خود ما بالا آمده اند و برای ما این حرکت ارزشمند است و دوست داریم همین روند را ادامه دهیم. امیدوارم همین رتبه را حفظ کنیم و بازی به بازی پیش می رویم.

دیدگاه‌ها