کد خبر : 1731612 | 26 دی 1399 ساعت 17:40 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم و زمین کارمان را سخت کردند

الهویی:یک پنالتی برای ما گرفته نشد

مربی گل گهر، کیفیت بالای بازی حریف و کیفیت بد زمین چمن را عاملی برای بازی سخت امروز تیمش دانست.

 الهویی:یک پنالتی برای ما گرفته نشد

به گزارش ورزش سه؛  سعید الهویی، مربی تیم گل گهر در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک حضور یافت. صحبت های او را در ادامه بخوانید:

 

چالش بزرگی پیش روی ما بود

 

آقای قلعه نویی از بچه ها راضی نیست چرا که انتظارشان از آنها بسیار زیاد است. اما چالش بزرگی پیش روی ما بود؛ 16 روز از شرایط مسابقه دور بودیم. کیفیت بد زمین و کیفیت خوب تیم آلومینیوم در سبک بازی و انتقال هایش بازی را برای ما سخت کرد. خدا را شکر که در بخش دفاعی خوب بودیم و امیدوارم که بتوانیم در خط حمله نیز بهتر شویم.

 

دوست نداریم روی داورها فشار بی دلیل ایجاد کنیم

 

خدمت آقای صفایی خسته نباشید عرض می کنیم. به هر حال بازی تمام تمام شد و دوست نداریم روی داورها فشار بی دلیل ایجاد کنیم. در جریان بازی با وجود اینکه ما ویدیوی صحنه مشکوک روی علیزاده را دیده بودیم و دو تا آفساید اشتباه گرفته شد که می توانست به موقعیت گلزنی منجر شود سعی کردیم در طول نود دقیقه فشاری روی داور و همکارانش ایجاد نکنیم که با تمرکز بازی را قضاوت کنند. ولی آن چه ما روی ویدیوهای خودمان دیدیم، یک پنالتی برایمان گرفته نشد و دو آفساید هم که اشتباه بود.

 

کیفیت زمین یک رقیب سخت برای ما بود

 

وقتی شما بخواهید بازی روی زمین ترکیبی انجام دهید، اولین پیش نیازش چمن خوب است. اگر بهترین هافبک های لیگ را اسم ببرید بی شک علیزاده و زنده روح هم جزو آنها هستند؛ این دو بازیکن تعداد توپ های زیادی را امروز لو دادند و دلیل آن کیفیت چمن بود. وقتی زمین کیفیت خوب را برای انجام بازی ترکیبی ندارد این به نفع تیم مدافع است تا تیم مهاجم. کیفیت زمین امروز یک رقیب سخت برای ما بود که مجبور شدیم یک جاهایی سبک بازی مان را هم عوض کنیم. جای امیدواری اش این بود که تیم مان جنگید و گل نخورد و موقعیتی به حریف نداد. ولی باید سعی کنیم مقابل تیم هایی مشابه آلومینیوم و زمین هایی مشابه زمین اراک شکل تهاجمی مان را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها