کد خبر : 1731613 | 26 دی 1399 ساعت 17:55 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

تایید شد؛ انتقال خامس به اورتون مجانی بود

رئال مادرید تابستان امسال خامس رودریگز ستاره کلمبیایی خود را به اورتون هدیه داده است.

تایید شد؛ انتقال خامس به اورتون مجانی بود

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز سال 2014 و به عنوان آقای گل جام جهانی برزیل از موناکو با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو راهی رئال شد. او تا سال 2017 بازیکن رئال بود و سپس دو ساله و قرضی با قراردادی به ارزش 13 میلیون یورو با بند خرید دائمی 43 میلیون یورویی به بایرن پیوست. دو سال بعد او به رئال بازگشت ولی نتوانست رضایت زیدان را جلب کند و فصلی کابوس وار را روی نیمکت سپری کرد.

در حالی که یک سال از قرارداد او باقیمانده بود، در نهایت راهی اورتون شد تا بار دیگر شاگرد کارلو آنچلوتی شود.

 

 

1511639

 

 

رسانه ها اعلام کردند که اورتون بابت این انتقال 25 میلیون یورو به رئال پرداخت کرده است اما  "Fichajes.com" ادعای عجیبی را مطرح کرد و گزارش داد که خامس تقریبا رایگان راهی این باشگاه انگلیسی شده است.

 

طبق این ادعا، خامس توانسته قراردادش با رئال را فسخ کند و به عنوان بازیکن آزاد به اورتون منتقل شود و باشگاه انگلیسی تنها متعهد شده است که بر اساس عملکرد فردی خامس در فصل پیش رو، مبالغی را به رئال پرداخت کند.

 

 

1541859

 

 

در واقع رئال مادرید که تمایلی برای حفظ خامس و پرداخت دستمزد بالای او نداشت، حاضر شده بدون دریافت هیچ مبلغی او را واگذار کند.

این ادعا امروز تایید شد. مارسل براندز مدیر ورزشی اورتون در این رابطه گفت:« تابستان امسال یکی از سخت ترین دوره های نقل و انتقالات بود چرا که پاندمی کرونا به شکل واضح همه چیز را تحت تاثیر قرار داده بود. شش بازیکن جدید جذب کردیم. آلان، دوکوره و گودفری را با صرف مبالغی به خدمت گرفتیم و جذب خامس هم رایگان بود. انکُنکو آزمایشی جذب شده و رابین اولسن هم قرضی به جمع ما پیوسته است.»

 

 

دیدگاه‌ها