کد خبر : 1731618 | 26 دی 1399 ساعت 17:49 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

گرامی: شادی گلم را به خاطر مدافع تیمم انجام دادم

مدافع میانی گلزن سایپا مدعی است که برای انگیزه دادن به مدافع جوان و مصدوم تیمش، شادی گلش با نمایش عدد شماره شش پیراهن وی بوده است.

گرامی: شادی گلم را به خاطر مدافع تیمم انجام دادم

به گزارش "ورزش سه"، فریبرز گرامی، مدافع گلزن سایپا درباره برتری تیمش مقابل ذوب آهن گفت: خدا را شکر توانستیم چند هفته بدشانسی اخیر را با برد پشت سر بگذاریم و با برد کار را خاتمه دهیم. برای ذوب آهن هم احترام خاصی قائل هستیم و جایگاه آنها در اینجای جدول نیست. بعد از گلی که به ثمر رساندیم می دانستیم که کار سختی خواهیم داشت. ناخواسته تیم عقب رفت و این باعث شد که ذوب اهن با بازی مستقیم شرایط را دنبال کند. خوشبختانه توانستیم در ادامه با گلی که زدیم بازی را به سود خودمان خاتمه دهیم.

 

گرامی درباره شادی گلش با نمایش عدد شش گفت: چند مصدوم در تیم ما هستند. مسلمان، امید دوره و طاها شریعتی که جای آنها در این بازی خالی بود. با توجه به مصدومیت طاها شریعتی که شماره 6 می‌پوشد و جایش خالی بود، من شماره 6 نشان دادم. امیدوارم هر چه زودتر به تیم اضافه شود و کمک کند.

 

مدافع میانی سایپا درباره این تیم و مسیر آینده اش گفت: ما در بازی های قبلی هم نشان دادیم که حرف های زیادی برای گفتن داریم و امیدوارم با این برد بتوانیم آن اعتمادبنفسی که در این چند بازی از دست داده بودیم برگردد و به نتایج خوبی در ادامه دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها