کد خبر : 1731623 | 26 دی 1399 ساعت 17:59 | 77.4K بازدید | 0 دیدگاه

از آقای گلی لیگ جوانان، تا گل 3 امتیازی به ذوب

بازیکن مدنظر استقلال، ستاره ثانیه پایانی (عکس)

سایپا به لطف درخشش بازیکن جوان و 19 ساله خود توانست در دقیقه 94 به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند.

بازیکن مدنظر استقلال، ستاره ثانیه پایانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای هفته یازدهم و یک دیدار معوقه از هفته نهم رقابت های لیگ برتر، امروز برگزار شد که در یکی از این مسابقات، سایپا به لطف گل ثانیه های پایانی امیرعلی صادقی، از سد میهمان خود ذوب آهن عبور کرد.


در این دیدار که در استادیوم قوامین برگزار شد، سایپا با یک گل از حریف خود پیش بود تا اینکه در دقیقه 89 شوت بازیکن ذوب آهن به دست مدافع سایپا برخورد کرد که رضا عادل داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود اصفهانی ها اعلام کرد و وحید محمدزاده این پنالتی را با یک ضربه چیپ وارد دروازه کرد.


در حالیکه انتظار می رفت این بازی با تساوی به پایان برسد، اما ستاره جوان سایپا در آخرین ثانیه بازی گل برتری را وارد دروازه یوسف بهزادی کرد. در دقیقه 94، امیرعلی صادقی که به عنوان یک بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، درون محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شد که شوت محکم این بازیکن با وجود واکنش دروازه بان ذوب آهن، وارد دروازه شد تا تعویض طلایی ابراهیم صادقی گل پیروزی بخش را وارد دروازه شاگردان رحمان رضایی کند.


صادقی جوان که دو فصل پیش در رده جوانان موفق شده بود 21 گل برای سایپا به ثمر برساند، سال گذشته و با نظر ابراهیم صادقی به تیم بزرگسالان این تیم راه یافت و قراردادی 5 ساله را با این تیم به امضا رساند.

 

1562850


صادقی فصل گذشته در دیدار با ماشین سازی نخستین بازی لیگ برتری اش را انجام داد و در یک صحنه مشکوک در برخورد با مدافع حریف سرنگون شد که البته داور اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت. پس از این بازی یکی از رسانه‌ها از تمایل آندره آ استراماچونی، سرمربی وقت استقلال برای جذب مهاجم جوان نارنجی پوشان پایتخت خبر داده بود.


با توجه به قرارداد طولانی مدت صادقی با خودروسازان، انتقال او به استقلال شکل نگرفت تا آقای گل جوانان تهران امروز عصای دست ابراهیم صادقی شود و یک گل حیاتی را برای سایپا به ثمر برساند.


گلی که صادقی زد، باعث شد تا سایپا 13 امتیازی شده و به رده نهم جدول رده بندی صعود کند. گلی حیات بخش از ستاره آینده دار فوتبال ایران و سایپا که تیمش را از منطقه بحران خارج کرده است.

 

1562851

دیدگاه‌ها