کد خبر : 1731630 | 26 دی 1399 ساعت 18:14 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم کیفیت ما را همه دیدند

صادقی: جوان‌ها قدر این فرصت را بدانند

سرمربی سایپا به تمجید از بازیکنان جوان خود پرداخته و از رسانه ها خواست که به این مورد توجه بیشتری نشان دهند.

صادقی: جوان‌ها قدر این فرصت را بدانند

به گزارش ورزش سه؛ تیم سایپا موفق شد با گل دقایق واپسین بازیکن جوان و تعویضی خود، ذوب آهن را شکست دهد. صحبت های ابراهیم صادقی، سرمربی این تیم را در ادامه بخوانید:

 

مثل همیشه در زدن ضربات نهایی دقت کافی نداشتیم

 

خدا را به خاطر کسب این برد شکر می کنم. ابتدا بخاطر پخش مستقیم بازی هایمان از باشگاه تشکر می کنم. این خیلی خوب است که همه بازی و کیفیت تیم ما را می بینند. در نیمه اول بازی در اختیار ما بود و موقعیت های خوبی هم ایجاد کردیم اما مثل همیشه در زدن ضربات نهایی دقت کافی نداشتیم. روی این مشکل کار می کنیم اما هنوز به اهداف مان نرسیدیم. در خیلی از بازی ها موقعیت هایمان به گل تبدیل نمی شود و بخشی از این به بازیکنان جوانمان بر می گردد که به زمان نیاز و کار بیشتر دارند.

 

به خاطر رتبه ‌ای که داشتیم تحت فشار بودیم

 

بعد از رسیدن به گل تیم به عقب کشید که البته با توجه به شرایط تیم مان طبیعی بود. چون در جدول به خاطر رتبه ‌ای که داشتیم تحت فشار بودیم و می‌ خواستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. در ادامه ذوب آهن روی دروازه ما فشار آورد و به گل رسید. این نشانه خوبی است که تیم ما در دقیقه 88 گل خورد و بلافاصله به بازی برمی گردد و گل دوم را می زند.

 

نمی توانیم اشتباهات قبل را دوباره تکرار کنیم

 

دو بازیکن خیلی جوان را به عنوان بازیکن تعویضی به بازی فرستادیم که خوشبختانه یکی از آنها گلزنی هم کردند. بازیکنان جوان مان باید قدر این فرصت را دانسته و هر روز پیشرفت کنند. نمی توانیم اشتباهات قبل را دوباره تکرار کنیم. در نهایت از بازیکنانمان که با تمام وجود تلاش کردند تشکر می کنم. مطمئن هستم که در ادامه می توانیم در کنار پیشرفت بازی، نتایج خوبی هم کسب کنیم.


فصل گذشته به ما سخت گذشت

 

من پیش از این بارها در این خصوص صحبت کردم و ادامه این روند، لوث می شود. به نظرم باید رسانه ها به این مورد بپردازند. سایپا 15 بازیکن از رده پایه‌های خود وارد بزرگسالان کرده است. کدام باشگاه ما این کار را انجام داده و 15 بازیکن از پایه‌ها درست کرده وارد تیم اصلی در لیگ برتر کرده است؟ شما به قرارداد این بازیکنان هم نگاه کنید. فصل گذشته به ما سخت گذشت و این فصل شیب جوانگرایی ما ملایم ‌تر است. در کنار آنها بازیکنان با تجربه‌ای داریم که واقعاً خیلی خوب جوان ‌ها را راهنمایی و مدیریت می‌کنند و جور آنها را می‌کشند. امیدوارم این بازیکنان جوان قدر فرصت‌ها را بدانند، پیشرفت کنند تا در آینده باعث افتخار باشگاه سایپا شوند.

دیدگاه‌ها