کد خبر : 1731638 | 26 دی 1399 ساعت 18:32 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: پیروزی بر لیورپول اتفاق عجیبی خواهد بود

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید تیمش تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین عملکرد را مقابل لیورپول ارائه دهد.

سولسشر: پیروزی بر لیورپول اتفاق عجیبی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد با سه امتیاز بیشتر نسبت به رقیب دیرینه خود یعنی لیورپول و بعد از پشت سر گذاشتن یک روند بسیار خوب پا به آنفیلد می گذارد. آخرین شکست شیاطین سرخ در ماه نوامبر و دیدار برابر آرسنال برمی گردد اما در عین حال سرمربی یونایتد می گوید اگر آنها لیورپول را شکست دهند این یک اتفاق شوکه کننده خواهد بود.

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد پیش از بازی حساس تیمش مقابل لیورپول گفت: " اگر به چند فصل گذشته نگاه کنیم، فکر می‌کنم پیروزی مقابل لیورپول می‌تواند اتفاق شوکه کننده ای باشد. موقعیت کنونی ما محصول تمام کار سختی است که در زمین تمرین انجام داده ایم. بازیکنان هر روز تلاش خود را انجام می دهند و ما احتمالاً لیاقت این را داریم که در این وضعیت باشیم.

 

 

1562595

 

 

فکر می‌کنم اگر شش هفته به عقب برگردیم هیچ کس به این فکر خواهد کرد که ما بتوانیم لیورپول را در آنفیلد شکست دهیم. ما مشتاقانه منتظر این بازی هستیم و امیدواریم که بتوانیم کار بزرگی انجام دهیم."

 

سولسشر در ادامه گفت: " من فکر می‌کنم هر تیمی در هر مسابقه ای فکر می کند که می تواند برنده شود. ما نیز می دانیم که می‌توانیم هر رقیبی را در هر روزی شکست دهیم. ارائه بهترین عملکرد برای ما احساس خوبی خواهد بود. به آن چیزی که رخ می دهد فکر نمی کنیم و فقط می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

 

1562866

 

 

این یک امتحان واقعی برای مان محسوب می شود که ببینیم در چه موقعیتی قرار داریم. ما در زمان مصدومیت ها پیروز شدیم و در بسیاری از بازی های فشرده گل های زیادی به ثمر رساندیم. با این حال برای پیروزی در آنفیلد باید در بهترین فرم خود باشیم."

دیدگاه‌ها