کد خبر : 1731649 | 26 دی 1399 ساعت 19:20 | 64.1K بازدید | 1 دیدگاه

شورش اتحادیه سلمانی‌ها علیه ستاره‌های لیگ المان

موی فوتبالیستهای بوندسلیگا رشد نمی‌کند!

بحث مدل موهای بازیکنان حاضر در بوندسلیگا به یک حاشیه جدید در فوتبال آلمان تبدیل شده است.

موی فوتبالیستهای بوندسلیگا رشد نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، اینکه فوتبالیست‌های حرفه‌ای به خود بزرگ بینی و خود برتر بینی متهم شوند چیز جدیدی نیست همانطور که به استفاده از مدل موهای عجیب و غریب در زمین بازی.
کوتاه کردن مو چیزی نیست که به زمین مسابقه مربوط باشد. اما با توجه به اینکه آرایشگاه ها و سالن ها در کشور آلمان تحت محدودیت های ناشی از ویروس کرونا قرار دارند، پس بازیکنان حاضر در بوندسلیگا چگونه می توانند مدل موهای مورد علاقه خود را تا این حد به روز نگه دارند. این در حالی است که چنین اتفاقی در مورد بقیه مردم خیلی وجود ندارد.

 

 

1562888

 

 

این سوالی است که اتحادیه آرایشگران آلمان(ZVF) این هفته در نامه ای سرگشاده آن را مطرح و به اتحادیه فوتبال آلمان ارسال کرده است. در واقع ادعا می‌شود برخی مدل موهای بازیکنان حاضر در بوندسلیگا تنها توسط آرایشگرهای زبده و آموزش دیده قابل طراحی است.

 

هارالد اسر، رئیس ZVF و نماینده حدود 80 هزار آرایشگاه آلمانی که از 16 دسامبر بسته شده اند، می گوید:"ما چهار هفته در حصر بودیم. اگر من در 15 دسامبر سرم را تراشیده بودم، موهایم  از آن زمان حداقل یک سانتی متر رشد کرده بود."
صحبت های اسر در واقع طعنه ای به فوتبالیست‌ها به حساب می‌آید و به نوعی او معتقد است که آنها آرایشگرها را به خانه‌های خود می‌آورند که البته این کار نیز امری ممنوع محسوب می شود.

 

در واقع اتحادیه آرایشگر های آلمانی ادعا می‌کند که شرایط به وجود آمده که فوتبالیست ها آن را رقم زده اند باعث شده که به نوعی یک بازار سیاه در شغل آرایشگری ایجاد شود. او در ادامه طعنه های خود پیرامون این موضوع گفت: " من نمی توانم باور کنم که حداقل 50 درصد فوتبالیست ها همسر یا فردی را در خانه خود داشته باشند که آرایشگر حرفه‌ای محسوب شود."

 

با وجود همه اعتراض ها هیچ مدرک مستندی مبنی بر اینکه فوتبالیست ها قوانین را نقض کرده اند وجود ندارد. در واقع از زمان جریمه دو ستاره دورتموند یعنی جیدون سانچو و مانوئل آکانجی در ژوئن سال گذشته، هیچ بازیکنی در بوندسلیگا به خاطر نقض قوانین قرنطینه با جریمه روبرو نشده است.

 

 

1562889

 

 

باشگاه های آلمانی اصرار دارند که تمام پروتکل‌های لازم را رعایت می کنند و همین موضوع باعث شده که بوندسلیگا به مشکلات لیگ برتر دچار نشود؛ جایی که در انگلیس چندین بازی به دلیل تعداد بالای افراد کرونایی به تعویق افتاد.

 

به عنوان مثال مارکوس آرتز، مدیر رسانه ای مونشن گلادباخ در این باره می گوید: " ما از مراجعه هیچ بازیکنی به آرایشگاه ها اطلاع نداریم. در واقع من فقط با بازیکنانی صحبت کرده‌ام که خودشان موهایشان را کوتاه کرده اند. ما دائماً به بازیکنان هشدار می‌دهیم که در ارتباط با افراد( به جز خانواده) بیشترین احتیاط را لحاظ کنند. تصور ما این است که همه بازیکنان تاکنون قوانین را به شکل منظم رعایت کرده اند."

 

 

1562891

 

 

از طرف دیگر اتحادیه فوتبالیست‌های آلمانی نیز هرگونه نقض قوانین در این زمینه را تکذیب کرده است: " اینکه یک بازیکن با مدل موی خاص وارد زمین می‌شود صرفاً به این معنا نیست که قوانین را نقض کرده است."

دیدگاه‌ها