کد خبر : 1731652 | 26 دی 1399 ساعت 19:34 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: من شبیه سر الکس فرگوسن نیستم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به صحبت‌های اخیر داور معروف انگلیسی واکنش نشان داد.

کلوپ: من شبیه سر الکس فرگوسن نیستم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول یکشنبه شب در جدالی بسیار مهم و سرنوشت ساز در ورزشگاه آنفیلد میزبان رقیب سنتی خود یعنی منچستر یونایتد خواهد بود. شاگردان یورگن کلوپ در حال حاضر با سه امتیاز کم تر در رده دوم جدول قرار دارند و پیروزی در مسابقه یک شنبه شب می تواند آن ها را به صدر جدول بازگرداند.

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچستریونایتد گفت: " با توجه به شرایطی که در لیگ برتر وجود دارد پیروزی در این مسابقه از اهمیت بالایی برخوردار است. منچستر یونایتد تا امروز کاملاً شایسته امتیازاتی که کسب کرده، بوده است. با این وجود هنوز خیلی تا پایان فاصله داریم و از طرف دیگر تیمی مانند منچسترسیتی نیز هنوز یک بازی عقب افتاده دارد و به طور کلی شرایط خیلی نزدیک است."

 

 

1562896

 

 

رکورد شکست ناپذیری در آنفیلد: "هرگز به این مسئله فکر نکرده بودم. البته که اتفاق خوبی محسوب می‌شود اما اگر در بازی بعدی پیروز نشویم چه فایده ای دارد. تا این لحظه شرایط خوب بوده و امیدوار هستیم که در ادامه بهتر از این هم بشود."

 

صحبت های جنجالی کلاتنبرگ: " من هیچ وقت در مورد بازیکن خاصی که برای گرفتن پنالتی تلاش می کند صحبت نکرده‌ام. البته از این موضوع هم که حرف در دهان من بگذارند تعجب نمی کنم. من خیلی در انجام بازی روانی تسلط ندارم و از نظر بسیاری از مسائل شبیه سر الکس فرگوسن نیستم. شاید این هم یکی از مشکلات من باشد. در دیدار مقابل ساوتهمپتون یک بار هند انجام شد و مرتبه دیگر روی سادیو مانه خطا شد. بسیاری می گویند سادیو مانه تمارض می‌کند اما اصلاً اینگونه نیست. هرگز به دنبال این نیستم که برای تیم من بی خود و بی جهت پنالتی گرفته شود."

 

 

1562894

 

 

برونو فرناندز: " او واقعاً بازیکن فوق العاده ای است. در تور آمریکا هنگامی که او در اسپورتینگ لیسبون حضور داشت می توانستیم بازی اش را تماشا کنیم. برونو می‌تواند رقم زننده تفاوت ها در بازی باشد و واقعاً بازیکن تاثیرگذار محسوب می‌شود. او واقعاً خرید محشری برای منچستریونایتد بود."

 

کارهای خیرخواهانه مارکوس راشفورد: " کارهای او واقعا فوق العاده هستند و فکر می‌کنم به این دلیل آنها را انجام می‌دهد که خودش در کودکی سختی کشیده است. هر جایزه ای که به خاطر این قضیه به او داده شود واقعاً شایستگی اش را دارد."

دیدگاه‌ها