کد خبر : 1731682 | 26 دی 1399 ساعت 23:12 | 12.9K بازدید | 1 دیدگاه

امروزباید راحت می‌بردیم

زامهران: فشار روی ما بیش از حد زیاد است

مهاجم نساجی مازندران گفت: هوادار نساجی حق دارد اما عروسی بالاخره به کوچه ما خواهد رسید و نوار بدشانسی‌های ما هم به اتمام می‌رسد.

زامهران: فشار روی ما بیش از حد زیاد است

فرزاد زامهران پس از تساوی یک بر یک این تیم مقابل ماشین‌سازی تبریز به خبرنگار ورزش سه گفت: بازی بسیار خوبی بود هر چند که ما ابتدا با یک گل زودهنگام غافلگیر شدیم اما با تلاش بی‌امان بچه‌ها به گل تساوی در همان نیمه اول رسیدیم تا بازنده به رختکن نرویم.


او افزود: در نیمه‌دوم خلق موقعیت‌های زیادی داشتیم که هر کدام از آنها برای پیروزی یک تیم در یک بازی کافی بود اما متاسفانه بدشانسی دست‌بردار ما نبود و نتوانستیم علیرغم موقعیت‌های زیادی که ایجاد شد گل برتری را بزنیم.


مهاجم نساجی که در این بازی از دقیقه75 به میدان رفت، تصریح کرد: به دلیل مصدومیت و کمردردی که داشتم این بازی کمتر بازی کردم اما باز هم شرمنده هواداران عزیز نساجی شدیم چراکه از این بازی فقط برد می‌خواستیم و توپ‌های ما به تور ننشست.


وی با عذرخواهی از هواداران تیمش تاکید کرد: حق تماشاگران ما این نیست که تیم در اینجای جدول باشد و ما واقعا شرمنده هستیم. فشار روانی زیاد این روزها روی گلزنی تیم ما تاثیرگذار شده و شاید بخشی از دست رفتن موقعیتهای ما به این موضوع بازمی‌گردد اما قول می‌دهم که این شرایط به زودی عوض خواهد شد.


زامهران گفت: ما از این پس فقط دنبال جمع کردن امتیازات تا نیم فصل هستیم و اطمینان دارم روزهای تلخ ما تمام خواهد شد و دوباره هواداران را شاد خواهیم کرد. هر انتقاد و هر اعتراضی روی چشم بازیکنان جای دارد چون نساجی یک باشگاه باقدمت و متعلق به هواداران عزیزش است.

دیدگاه‌ها