کد خبر : 1731706 | 27 دی 1399 ساعت 10:14 | 15.1K بازدید | 6 دیدگاه

سپاهان، آقای گل لیگ (آمار)

تیم سپاهان از نظر تیمی و عملکرد فردی بازیکنانش، بهترین عملکرد را در بخش تهاجمی داشته است.

سپاهان، آقای گل لیگ (آمار)

به گزارش ورزش سه؛ تیم سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر یک میهمان خود پیکان را شکست داده و 19 امتیازی شود. سپاهان که در حال حاضر در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارد، با زدن 2 گل در این دیدار، شمار گل های خود را به عدد 17 رساند. سجاد شهباززاده هم که یکی از گل های سپاهان را در این دیدار زد، 9 گله شد.

 

سپاهان در حال حاضر با زدن 17 گل در 11 بازی بهترین خط حمله لیگ بیستم است. این تیم میانگین  1.6 گل زده در هر بازی را تا این لحظه ثبت کرده و خطرناک ترین تیم در فاز تهاجمی لیگ است. پایین تر از سپاهان تیم گل گهر با 14 گل زده قرار دارد که البته یک بازی کمتر از این تیم دارد.

 

سجاد شهباززاده، مهاجم باتجربه تیم سپاهان که یکی از دو گل تیمش در بازی با پیکان را به ثمر رساند 9 گله شده و به رده اول جدول گلزنان صعود کرد. او در حال حاضر در کنار گادوین منشا از گل گهر حضور دارد که در بازی با آلومینیوم موفق به گلزنی نشد.

 

1562970

 

سپاهان تنها در یک بازی موفق به گلزنی نشده است و از این حیث در کنار گل گهر، بهترین عملکرد را داشته است. بر اساس آمار وب سایت متریکا، نرخ تبدیل شوت به گل که معیاری مهم در سنجش عملکرد گلزنی یک تیم به شمار می آید، سپاهان رتبه اول را در میان تیم های لیگ برتری به خود اختصاص داده است. نرخ تبدیل شوت به گل برای تیم سپاهان 13.9 درصد است و پایین تر از این تیم، پیکان حضور دارد.

 

سجاد شهباززاده هم از نظر آماری علاوه بر زدن 9 گل، رکوردهای موفق دیگری هم تا این لحظه بر جای گذاشته است. شهباززاده در این فصل تا کنون 26 شوت به دروازه داشته که از این تعداد، 9 شوت به گل تبدیل شده است. (نرخ تبدیل شوت به گل: 35 درصد).

 

در این میان نباید از عملکرد خوب پاسورهای سپاهان هم غافل شویم که به خوبی وظیفه خود را انجام داده اند. در این میان اوج کار را از محمدرضا حسینی شاهد بوده ایم که در کنار زدن 4 گل، 3 پاس گل هم داده است.

دیدگاه‌ها