کد خبر : 1731723 | 27 دی 1399 ساعت 11:37 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

سر در گریبان هفته؛ دریس مغلوب سروش و سجاد

محمد دریس یکی از بهترین بازیکنان میدان در مصاف روز گذشته سپاهان و پیکان بود ولی نمایش خوب او برای موفقیت شاگردان تارتار کافی نبود.

سر در گریبان هفته؛ دریس مغلوب سروش و سجاد

به گزارش "ورزش سه"، نمایش پیکان و سپاهان طی 90 دقیقه نبرد بسیار جذابی را در ورزشگاه نقش جهان رقم زد؛ جایی که شاهد یک بازی سخت و نفس گیر از سوی هر دو تیم بودیم و کارهای تاکتیکی زیادی نیز در بازی انجام شد. محرم نویدکیا در بخش پایانی صحبت هایش در نشست خبری به این موضوع اشاره کرد و تاکید داشت اگر از نمایش نیمه اول تیم فوتبال پیکان تمجید نکند، بی انصافی کرده است.


سپاهان در این مسابقه با گل سروش رفیعی و روی یک کار زیبای تاکتیکی از میهمانش پیش افتاد، ولی آرش قادری در دقیقه 65 حساب کار را به تساوی کشاند. 10 دقیقه بعد اما بار دیگر طلایی پوشان عملکرد خوبی داشتند و توانستند روی پاس دقیق و خلاقانه محمد کریمی با ضربه سر شهباززاده به گل برسند. محمد دریس تا این لحظه از بازی نمایش قابل قبولی داشت ولی از این لحظه به بعد بهترین بازیکن زمین بود و 15 دقیقه پایانی را باید به او اختصاص داد؛ جایی که چند موقعیت خوب را از مهاجمان تیم سپاهان گرفت و شاهکار او زمانی بود که عکس العمل بسیار خوبی در موقعیت تک به تک با محمد محبی داشت و ضربه بغل پای این بازیکن که با پای راست زده شد را با پای چپ به زمین برگشت داد تا هم تیمی هایش تا ثانیه آخر برای زدن گل تساوی و گرفتن حداقل یک امتیاز امیدوار باشند.

 

1563008

دیدگاه‌ها