کد خبر : 1731729 | 27 دی 1399 ساعت 11:45 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

زاهدی فر و حیدری قاضی دو بازی حساس سرخابی

محمدحسین زاهدی فر و بیژن حیدری بازی این هفته پرسپولیس و استقلال را سوت خواهند زد.

زاهدی فر و حیدری قاضی دو بازی حساس سرخابی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پرسپولیس و استقلال این هفته تقابل حساسی را با تیم های سرخپوش فوتبال ایران یعنی فولاد و تراکتور خواهند داشت. طبق اعلام کمیته داوران قرار است بازی پرسپولیس و فولاد را محمدحسین زاهدی فر سوت بزند و بازی استقلال هم برعهده بیژن حیدری خواهد داشت.

 

زاهدی فر که آخرین بار داور بازی تیم های پرسپولیس و پیکان بود، بااعتراض هواداران پرسپولیس مواجه شد و حالا دوباره انتخابش، در فضای هواداری سروصدا به پا کرده است. محمد حسین زاهدی فر برای دومین در طول قضاوتش به عنوان داور بازی پرسپولیس و فولاد رسید . او یک بار در سال ۱۳۹۶ بازی شاگردان برانکو و پورموسوی را سوت زد که با برتری دو گله پرسپولیس همراه بود. او در آن بازی ۴ کارت زرد داد و علی علیپور را از پرسپولیس اخراج کرد.

 

بیژن حیدری نیز مدت هاست برای استقلال سوت نزده و باید دید در حساس ترین بازی هفته چه خواهد کرد. بیژن حیدری برای چهارمین بار به عنوان داور بازی تراکتور و استقلال انتخاب شد. او پیش از این ۳ بار بازی تراکتور و استقلال را در چند سال اخیر سوت زده تا با این انتخاب مرد تکراری این جدال لقب بگیرد. حاصل قضاوت حیدری در این ۳ بازی ، دو برد برای استقلال و یک برد برای تراکتور بوده است. او همچنین برای دومین بار پای با تبریز میگذارد تا از این حیث برای دو تیم برابر باشد. حیدری همچنین ۷ بار از کارت زرد خود در این سه بازی استفاده کرده است.

 

1563039

 

 

تراکتور – استقلال؛ بیژن حیدری - حسن ظهیری – سید یعقوب حجتی – محمد رضا مدیر روستا  


پرسپولیس – فولاد؛ محمد حسین زاهدی فرد - علی میرزابیگی – فرزاد بهرامی – علی اکبر نوری

دیدگاه‌ها