کد خبر : 1731736 | 27 دی 1399 ساعت 11:58 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونی: برای مربی شدن ساعت‌ها با جرارد مشورت کردم

وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، فاش ساخته که پیش از تصمیم به قبول سرمربیگری تیم دربی، ساعت‌ها با استیون جرارد مشورت کرده است!

رونی: برای مربی شدن ساعت‌ها با جرارد مشورت کردم

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی، ستاره سابق فوتبال انگلیس، فاش ساخته که قبل از اینکه تصمیم بگیرد به دنیای پرخطر مربیگری در فوتبال پا بگذارد، ساعت‌ها با استیون جرارد مشورت کرده است.

رونی پس از امضای قرارداد دو سال و نیمه و پذیرفتن سمت سرمربی‌گری تیم دربی، از بازی در فوتبال خداحافظی کرد. او قبل از اینکه رسما سرمربی دربی شود، مدتی نیز به عنوان سرمربی موقت، هدایت این تیم را بر عهده داشت.

اوضاع دربی واقعا سخت و پیچیده است؛ این تیم در حال سقوط از چمپیونشیپ به دسته پایین تر است، مالکان جدید احتمالی باشگاه هنوز پیشنهاد مالی خود را ارائه نداده‌اند و این به این معناست که بازیکنان هنوز حقوق ماه دسامبر خود را دریافت نکرده اند.

اما به رونی اطمینان داده شده که انتقال مالکیت باشگاه به زودی صورت خواهد گرفت و دستمزد بازیکنان به تمامی پرداخت خواهد شد.

 

1563023

 

رونی مطمئن است که انتخاب نشستن روی نیمکت و هدایت یک تیم، به جای کارشناسی فوتبال، انتخاب درستی است. مخصوصا پس از تماشای موفقیت استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول و سرمربی تیم رنجرز، و دیگر بازیکنان سابقی که توانسته اند در مربیگری فوتبال به نتایج خوبی برسند.

وین رونی در این باره گفت: "خیلی عالی است که ببینیم کسانی مثل استیون جرارد، فرانک لمپارد، خود من، اسکات پارکر و جان تری به مربیگری و هدایت تیم‌های فوتبال روی آورده‌اند. می شود از کارشناسی فوتبال در برنامه های تلویزیونی و صحبت راجع به بازیکنان و مربیان از استودیو پول زیادی به دست آورد و خیلی عالی است که هسته ای از بازیکنان سابق تیم ملی انگلیس داریم که آستین ها را بالا زده اند و وارد میدان شده اند تا از فرصت هایی که به آنان داده شده استفاده کنند.

من روز چهارشنبه با استیون جرارد صحبت کردم. او دوست خوب من است و در جوانی وارد مسیر مربیگری شده. ما رویکرد متفاوتی به فوتبال داریم، اما هیچ ضرری ندارد که با دیگران راجع به تجربیاتشان صحبت کنی.

امیدوارم که حالا بتوانم دست به تاریخ سازی زده و در مربیگری موفق شوم."

 

وین رونی راجع به خداحافظی‌اش از فوتبال به عنوان بازیکن افزود: "البته که دلم برای بازی کردن تنگ شده اما زمان برای هیچکس صبر نمی کند و من هم به اندازه کافی بازی کرده ام. حالا نوبت نسل جوان تر است  که بازی کنند و نوبت من است که به آنها کمک کنم بازیکنان بهتری شوند.

احساس کردم که زمان مناسبی برای کناره‌گیری از بازی است. در طول دو ماه گذشته خیلی راجع به این موضوع فکر کردم و احساس می کنم که آینده من در مربیگری است. حالا یک ماجراجویی جدید پیش روی من است که توانایی هایم را به عنوان یک مربی نشان دهم."

دیدگاه‌ها