کد خبر : 1731739 | 27 دی 1399 ساعت 12:38 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

وحید حیدریه و زمان اثبات توانایی به پرسپولیس

وحید حیدریه مدافع راست تیم فولاد فرصت این را دارد تا توانایی اش را به پرسپولیسی ها اثبات کند.

وحید حیدریه و زمان اثبات توانایی به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تقابل حیدریه با پرسپولیس در حالی انجام می‌شود که سرخ ها در پست های دفاع کناری خود با مشکل مواجه هستند؛ در سمت چپ با محرومیت سعید آقایی یک بازیکن غیر تخصصی وارد زمین شد و در سمت راست نیز سیامک نعمتی از خط هافبک جدا شده و به عنوان مدافع راست بازی می‌کند. بنابراین او می‌تواند با درخشش در برابر قرمزپوشان، به آن ها که وی را در پایان لیگ پانزدهم مازاد کردند، کنایه بزند.

 

وحید حیدریه در اولین سال حضور برانکو از پیکان به پرسپولیس آمد تا در سمت چپ خط دفاعی قرمزها نقش آفرینی کند اما آسیب دیدگی شدید در بازی با سپاهان سبب شد تا او تقریبا کل فصل را نیمکت نشین شود و امکان حضور در میادین را نداشته باشد. سرانجام نیز برانکو این بازیکن خوش آتیه را در فهرست مازاد قرار داد تا حیدریه راه بندرانزلی را در پیش بگیرد.

 

او فصل گذشته دو بار برابر پرسپولیس به میدان رفت و حالا در حالی مقابل سرخ ها قرار خواهد گرفت که انگیزه فراوانی برای برتری در دوئل یک مقابل یک با سیامک نعمتی دارد. در ابعاد دفاعی هم احتمالا وحید امیری بازیکن مقابل حیدریه خواهد بود؛ در بازی با استقلال پرسپولیسی ها با ایجاد یک مثلث تلاش کردند تا محمد نادری را شکست دهند و حالا بار دیگر تلاش خواهند کرد که یک بازیکن سابق دیگر خود را از کار بیاندازند.

دیدگاه‌ها