کد خبر : 1731742 | 27 دی 1399 ساعت 12:54 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

برونو فرناندز: توجهی به انتقادها ندارم

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، می گوید که انتقادها راجع به تعداد پنالتی هایی که برای این تیم گرفته شده را نشنیده می گیرد.

برونو فرناندز: توجهی به انتقادها ندارم

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز 11 ماه فوق‌العاده را در اولدترافورد سپری کرده و باور دارد که هنوز چیزهای بیشتری برای ارائه در ترکیب شیاطین سرخ در چنته دارد.

پس از اینکه فرناندز گل‌های زیادی را از روی نقطه پنالتی برای یونایتد به ثمر رساند، حالا می گوید که اهمیتی به منتقدانی که او را کاسب پنالتی خوانده‌اند، نمی دهد.

ستاره پرتغالی منچستریونایتد از زمان حضور در اولدترافورد در سال گذشته، توانسته تحولی در این تیم ایجاد کند. او توانسته خود را به عنوان یکی از بازیکنان برجسته تیم اوله‌گنار سولسشر ثابت کند و همچنان به شکستن رکورد در تعداد گل و پاس گل ادامه می دهد.

برونو فرناندز در این فصل در تمام رقابت ها برای یونایتد 15 گل و 9 پاس گل به نام خود ثبت کرده است، اما منتقدان به این نکته اشاره می کنند که فرناندز 7 گل از این تعداد را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده. فرناندز در 48 بازی خود 15 ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرده است.

فرناندز اما اهمیتی به انتقاداتی راجع به تعداد گل هایی که با ضربات پنالتی به ثمر رسانده، نمی دهد.

 

1563031

 

برونو فرناندز در این رابطه گفت: "من این چیزها را نشنیده می گیرم! صادقانه بگویم که اهمیتی نمیدهم. همیشه می بینید که مردم چه چیزهایی می گویند اما من واقعا اهمیتی نمی دهم.

من در پرتغال بازی کرده ام و وقتی برای تیم های مثل اسپورتینگ، بنفیکا یا پورتو بازی کنید، همیشه حرف هایی راجع به این مسائل هست. اغلب برای اینکه در مطبوعات سر و صدا به پا کنند.

برای من مسئله اصلی این است که اگر ما قرار است ضربه پنالتی بزنیم و اگر من قرار است پشت توپ بایستم، باید کارم را انجام دهم.

 

آن روز در خبرها دیدم که نوشته بود رحیم استرلینگ سه ضربه پنالتی آخر خود را خراب کرده. خب این نشان می دهد که گل کردن پنالتی به آن آسانی که مردم می گویند نیست.

باید روی پنالتی زدن کار کنی، باید تمرکز داشته باشی و باید کارت را انجام دهی. این به این معنا نیست که رحیم پنالتی‌زن خوبی نیست چون سه تا پنالتی آخرش را گل نکرده.

این اتفاقات می افتد. ممکن است برای من هم اتفاق بیافتد اما مهمترین مسئله این است که پنالتی را گل کنی و به حرف مردم توجهی نکنی، چرا که ضربات پنالتی هم برای همه بخشی از این بازی هستند."

دیدگاه‌ها