کد خبر : 1731751 | 27 دی 1399 ساعت 13:31 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ها به احتمال بازگشت کمیل و حسن

دو مدال آور کشتی در ریو به توکیو می رسند؟

دو تن از مدال آوران کشتی آزاد ایران در المپیک ریو، از بازگشت خود به تشک خبر داده اند.

دو مدال آور کشتی در ریو به توکیو می رسند؟

به گزارش "ورزش سه"، کمیل قاسمی و حسن رحیمی که به ترتیب در المپیک 2016 ریو به مدال های نقره و برنز دست یافتند، مدتی است که با اعلام خداحافظی از دنیای کشتی، از دوره قهرمانی و تمرینات فاصله گرفته اند. از روز گذشته خبری مبنی بر احتمال بازگشت آن ها به میادین منتشر شده و این دو کشتی گیر اعلام کرده اند ممکن است برای المپیک توکیو نیز بخواهند تلاش کنند.


اما با توجه به زمان نه چندان زیادی که تا المپیک باقی مانده و دوری این دو کشتی گیر از تمرینات، برخی بازگشت آن ها به کشتی و رقابت با رقبا را کمی سخت و حتی دور از ذهن می دانند.


با این حال محسن کاوه، مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در واکنش به این ماجرا به تسنیم می گوید: « ما از این تصمیم استقبال می‌کنیم و مشکلی برای بازگشت آنها وجود ندارد. سال گذشته کمیل قاسمی بعد از اینکه به یدالله محبی و پرویز هادی در انتخابی تیم ملی باخت، تصمیم به کناره‌گیری از کشتی گرفت. الان هم ما خوشحال می‌شویم چه او و چه حسن رحیمی بخواهند دوباره کشتی بگیرند. اصلا هر کدام از این بچه‌ها بخواهند دوباره کشتی بگیرند از آن استقبال می‌کنیم چون رقابت را دوست داریم. البته زمان خیلی مهم است، قهرمانان ما هم حتما خودشان تمام جوانب امر را در نظر می‌گیرند. ضمن اینکه خیلی خوب است آنها به باشگاه‌ها بیایند و تمرین کنند.»


باید دید تصمیم کمیل قاسمی که طلای المپیک لندن را هم به خاطر دوپینگ دو کشتی گیر خارجی به نام خود ثبت کرده و همچنین حسن رحیمی که در سبک وزن سال ها جزو مدعیان جهان بود، چقدر برای بازگشت به دنیای قهرمانی جدی است.

دیدگاه‌ها