کد خبر : 1731755 | 27 دی 1399 ساعت 14:14 | 19K بازدید | 1 دیدگاه

رقابت بشار رسن با اینیستا و کازورلا (عکس)

هافبک سابق پرسپولیس برای کسب عنوان بهترین هافبک آسیا، باید با اینیستا، کازورلا، اکرم عفیف و 6 هافبک دیگر رقابت کند.

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، در ادامه نظرسنجی هایش برای انتخاب بهترین های آسیا در هر پست از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، این بار به سراغ انتخاب بهترین هافبک این دوره از رقابت ها رفته است که نام هافبک فصل گذشته پرسپولیس نیز در لیست کاندیداها دیده می شود.


در این لیست که صبح امروز روی سایت AFC قرار گرفت، بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس که یک ماه پیش از این تیم جدا و راهی القطر شد، در میان کاندیداها دیده می شود. این هافبک عراقی که سالهای خوبی را با پرسپولیس گذراند، باید با رقبای سختی دست و پنجه نرم کند.

 

1563065

 


سایت رسمی AFC برای انتخاب بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا، علاوه بر بشار رسن، بازیکنان دیگری نظیر آندرس اینیستا از ویسل کوبه ژاپن، سانتی کازورلا و اکرم عفیف از السد قطر، یون بیت ‌گارام و سین جین هو از اولسان هیوندای کره‌ جنوبی، تروهیتو ناکاگاوا و تاکویا کیدا از یوکوهاما مارینوس ژاپن، رناتو آئوگوستو و جاناتان ویرا از بیجینگ گوان چین و بالاخره هان سئونگ گیو از اف ‌سی سئول کره ‌جنوبی را در لیست نامزدهای کسب عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا قرار داده است.

 

 

1563064

 


سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در توضیح عملکرد بشار رسن نوشته است: «این بازیکن عملکرد چشمگیری با پرسپولیس داشت و با این تیم به فینال لیگ قهرمانان رسید. این بازیکن 24 ساله توانست با به ثمر رساندن یک گل، ایجاد 13 موقعیت گل و دادن، دو پاس گل از مرحله گروهی تا فینال نقش اصلی را برای تیمش بازی کند. رسن همچنین با استفاده از تکنیک و استعداد فردی خود 13 دریبل موفق و 80 درصد دقت پاس داشت.»


این رأی گیری تا تاریخ 22 ژانویه (3 بهمن) ادامه خواهد داشت. پیش از این، حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان و سعید آقایی به عنوان بهترین دروازه بان، مدافع میانی و مدافع چپ لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده بودند.

دیدگاه‌ها