کد خبر : 1731762 | 27 دی 1399 ساعت 14:57 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

زورآزمایی بی نتیجه دو ستاره روی عدد صفر (عکس)

علیرضا ابراهیمی و حامد پاکدل دو بازیکن شاخص گل‌گهر و آلومینیوم در بخش هجومی و تدافعی مسابقه روز گذشته بودند و تلاش دو بازیکن برای گلزنی بی نتیجه ماند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی‌های سخت و نفس گیر روز گذشته در ورزشگاه امام خمینی اراک به میزبانی آلومینیوم مقابل گل‌گهر برگزار شد و دو تیم تلاش زیادی برای کسب پیروزی در این مسابقه داشتند ولی درنهایت وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد، توپی از خط دروازه ها عبور نکرده بود و علیرضا حقیقی و بابایی گلرهای دو تیم با کلین شیت زمین مسابقه را ترک کردند.


این نتیجه اما دلخواه دو تیم نبود؛ رسول خطیبی تمایل داشت با حضور بازیکنانی نظیر حامد پاکدل که درخشش خوبی در رقابت های این فصل داشته و 5 بار گلزنی کرده، بتواند دروازه شاگردان امیرقلعه نویی را نیز باز کند ولی این بازیکن که میل زیادی برای گلزنی داشت به بازی انفرادی روی آورد و در شرایطی که می توانست در یکی دو موقعیتی که نصیب او شد، با پاس دادن به بازیکن هم دسته فرصت بهتری برای گلزنی ایجاد کند، اقدام به شوتزنی کرد که البته شوت‌هایش چندان موفق و با دقت نبودند.

 

1563087

 


سوی دیگر این میدان علیرضا ابراهیمی قرار داشت که به همراه آرمین سهرابیان قلب خط دفاعی تیم گل گهر را تشکیل می دهند. ابراهیمی که بهترین گلزن فصل گذشته رقابت های لیگ برتر با 6 بار گلزنی به شمار می آید، در این فصل هم تلاش زیادی طی 9 بازی اخیر برای گلزنی داشته که البته همچنان در رسیدن به این هدف ناکام مانده است؛ شماره 5 تیم فوتبال گل گهر روز گذشته بارها و بارها روی ضربات ایستگاهی تیمش پیش کشید ولی در گلزنی ناکام ماند. او یکبار هم کمی آنطرف‌تر از تیرک دوم، به سمت دروازه ضربه سر خود را روانه کرد، که توپ او در میانه راه به دست بازیکن تیم حریف برخورد کرد؛ همان صحنه‌ای که گل گهری‌ها اعتقاد دارند باید به سود تیمشان پنالتی اعلام می شد ولی نشد تا بازی برای هر دو بازیکن با افسوس خاتمه پیدا کند.

دیدگاه‌ها