کد خبر : 1731765 | 27 دی 1399 ساعت 15:18 | 45.3K بازدید | 1 دیدگاه

کریستیانو فقط به یک دقیقه نیاز دارد

رونالدو: فروش اشرف به اینتر اشتباه بزرگ رئال بود

رونالدو نازاریو معتقد است رئال به بدترین شکل ممکن اشرف حکیمی را از دست داد.

رونالدو: فروش اشرف به اینتر اشتباه بزرگ رئال بود

به گزارش "ورزش سه"، اشرف حکیمی فصل گذشته در ترکیب دورتموند و به عنوان بازیکن قرضی نمایش درخشانی داشت و هواداران رئال مادرید تصور می کردند تا سال ها شاهد حضور یک مدافع راست باکیفت در ترکیب تیم خود هستند، اما پیش از به پایان رسیدن فصل بود که باشگاه اینتر اعلام کرد با رقم 40 میلیون یورو برای خرید اشرف حکیمی با کهکشانی ها به توافق رسیده است. در آن مقطع عنوان شد عدم تمایل به رقابت با دنی کارواخال و احتمال نیمکت نشینی باعث شده اشرف حکیمی چنین تصمیمی بگیرد.

 

 

1563088

 

 

عملکرد اشرف حکیمی در چند دیدار ابتدایی فصل در ترکیب اینتر خیلی خوب نبود و ضعف این بازیکن در امور دفاعی باعث بروز انتقاداتی به او نیز شد، اما او در هفته های اخیر به بهترین مدافع راست اروپا تبدیل شده است.

اشرف تا اینجای فصل شش بار برای اینتر موفق به گلزنی شده و آخرین بار در فصل منتج به سه گانه مایکون در ترکیب اینتر چنین کارنامه ای به ثبت رسانده بود.

 

در آستانه دربی ایتالیا بین اینتر و یوونتوس رونالدو نازاریو در یک مصاحبه اختصاصی با گاتزتا دلو اسپورت به سوالی در مورد اشرف حکیمی اینگونه پاسخ داد:« معتقدم فروش اشرف از سوی رئال اشتباه بزرگی بود. حداقل نباید او را اینگونه از دست می دادند. او الان جزو بهترین مدافعان راست دنیا محسوب می شود. گاهی به خودم می گویم رونالدو تصور کن با اشرف هم تیمی بودی. با سرعتی که او دارد و سرعتی که خودت داشتی، چه گل هایی می توانستی بزنی.»

 

 

1561392

 

 

رونالدو در مورد کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس گفت:« او بازیکنی خارق العاده و متفاوت با دیگر بازیکنان در میدان است. بازی رونالدو برابر ساسوئولو را دیدید؟ تمام بازی هیچ کاری انجام نداد ولی فقط به یک دقیقه زمان برای گلزنی نیاز داشت. کریستیانو همیشه عاشق دیدار های بزرگ است و می دانم که بازی برابر اینتر برای او مثل یک سوخت محرک خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها