کد خبر : 1731766 | 27 دی 1399 ساعت 15:32 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از تعویق انتخابات

رسمی؛ پیوستن مدافع سیتی به بارسا منتفی شد

بارسلونا از جذب اریک گارسیا مدافع کاتالان سیتی در انتقالات زمستانی صرفنظر کرد.

رسمی؛ پیوستن مدافع سیتی به بارسا منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از مدت ها گمانه زنی دیروز قطعی شد که اریک گارسیا حداقل در زمستان به بارسا ملحق نخواهد شد. باشگاه اسپانیایی از مدت ها پیش به دنبال بازگرداندن گارسیا بود. او محصول آکادمی لاماسیاست ولی از 2017 راهی سیتی شد و در پایان همین فصل قراردادش به اتمام می رسد.

 

 

1558445

 

 

علی رغم تمام تلاش های سیتی، گارسیا تاکنون حاضر به تمدید نشده و قصد بازگشت به بارسلونا را دارد. انتقالی که در تابستان به دلیل رقم بالای مورد تقاضای سیتی منتفی شد ولی باشگاه انگلیسی در انتقالات زمستانی حاضر بود گارسیا را با 5 + 5 میلیون یورو به بارسا منتقل کند و به نظر می رسید همه چیز برای بازگشت او هموار است ولی تعویق انتخابات ریاست بارسلونا همه چیز را تغییر داد.

 

روز گذشته به دلیل پاندمی کرونا تصمیم بر این شد تا انتخابات ریاست بارسا 24 ژانویه برگزار نشود و به زمانی دیگر موکول شود. به این ترتیب بارسا نمی تواند در زمستان و در حالی که زیر نظر کمیته موقت اداره می شود، خرید جدید انجام دهد مگر اینکه بازیکن قرضی یا رایگان جذب شود.

 

 

1563061

 

 

خوان لاپورتا نامزد ریاست بارسلونا پس از تمام شدن جلسه با کمیته موقت که شب گذشته صورت گرفت به خبرنگاران گفت که جذب گارسیا در زمستان منتفی خواهد بود و باید تا تابستان و زمانی که قرارداد او تمام می شود صبر کرد.

بارسا در حال حاضر تنها کلمنت لنگله، ساموئل اومتیتی، رونالد آرائوخو و اسکار مینگسا را به عنوان دفاع میانی در اختیار دارد و جرارد پیکه تا اواخر اسفندماه در دسترس نخواهد بود. آرائوخو و مینگسا عضو تیم دوم بارسا هستند که برای تیم اول هم بازی می کنند. رونالد کومان سرمربی بارسا در روزهای گذشته بارها از نیاز تیمش به جذب یک مدافع میانی سخن گفته بود.

 

دیدگاه‌ها