کد خبر : 1731777 | 27 دی 1399 ساعت 16:27 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

کلاف سردرگم؛ آینده نامعلوم ستاره مغضوب اینتر

نیمی از مهلت نقل و انتقالات زمستانی گذشته بدون اینکه سرنوشت کریستین اریکسن مشخص شده باشد.

کلاف سردرگم؛ آینده نامعلوم ستاره مغضوب اینتر

به گزارش "ورزش سه"، در ایتالیا تقریبا تردیدی در مورد جدایی کریستین اریکسن در هفته های پیش رو از اینتر وجود ندارد و این بازیکن دیگر جایی در رختکن این تیم نخواهد داشت. ماروتا مدیر ورزشی اینتر چندی قبل با اعلام این خبر مدعی شد کریستین اریکسن نتوانسته در ترکیب این تیم جا بیفتد و چاره ای جز جدایی این بازیکن در فصل زمستان وجود ندارد.

 

 

1542831

 

 

طبق ادعای شبکه اسکای اسپورت، ژوزه مورینیو خواهان بازگشت کریستن اریکسن در ژانویه است، اما دستمزد بالای این بازیکن روند مذاکرات را کند کرده است. اریکسن با انتقالی 20 میلیون یورویی و حدود یک سال پیش از تاتنهام به اینتر پیوست، اما فصل برای این ستاره خلاق هرگز خوب پیش نرفت و کریستن اریکسن بیشتر بازی های اینتر را از روی نیمکت تماشا کرد.

 

 

1548148

 

 

فابریتزیو رومانو خبرنگار شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت در این رابطه خبر داد که اریکسن به دنبال پایان دادن به دوران ناموفقش در اینتر است و مدیر برنامه‌های او در حال بررسی احتمال بازگشت او به تاتنهام است اما مشکل بزرگ در این راه، دستمزد بالای این هافبک دانمارکی است.

پیش از این روزنامه مارکا مدعی شده بود که مدیران باشگاه اینتر در هفته‌های اخیر اریکسن 28 ساله را به دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیکومادرید پیشنهاد داده‌اند، هر چند بعید به نظر می‌رسد انتقال این هافبک دانمارکی به یکی از این دو تیم عملی شود چون هر دو باشگاه به لحاظ مالی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

همچنین گفته می‌شود مائوریسو پوچتینو که اخیراً به عنوان سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن معرفی شد با اریکسن تماس گرفته و با او درباره احتمال حضورش در پاری‌سن‌ژرمن و همکاری مجددشان صحبت کرده است.

 

 

1511997

 

آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی اینتر اما به دنبال معاوضه هافبک دانمارکی خود با لئاندرو پاردس هافبک آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن بوده و امیدوار است این انتقال در ژانویه انجام شود.

هافبک پیشین تاتنهام که تا سال 2024 با اینتر قرارداد دارد، این فصل در 14 بازی (513 دقیقه از 1350 دقیقه ممکن) برای نراتزوری به میدان رفته است.

دیدگاه‌ها